Home » , » Οταν ο Στουρνάρας ευχαριστεί το ... ΚΚΕ

Οταν ο Στουρνάρας ευχαριστεί το ... ΚΚΕ

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015 | 4:20 μ.μ.

Πηγή: Α.Θ -  iskra.gr

ΠΕΡΙΕΡΓΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ SIEMENS

Άμωμος και άσπιλος βγήκε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας (τρόπος του λέγειν) Γιάννης Στουρνάρας από την ακρόαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό που υπέγραψε τον Αύγουστο του 2012, ως υπουργός Οικονομικών, γύρω από το πολύκροτο σκάνδαλο Siemens. Έναν συμβιβασμό που κόστισε στο ελληνικό δημόσιο τουλάχιστον δύο δισ ευρώ, όπως αποφάνθηκε με πόρισμά της η ίδια η Βουλή.

Ο κ. Στουρνάρας δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τη στροφή 180 μοιρών της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία ορθώς του καταλόγιζε βαρύτατες ευθύνες όταν βρισκόταν στην αντιπολίτευση, αλλά και στο πρώτο εξάμηνο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Την περίοδο, δηλαδή, που ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας λειτουργούσε ως βασικό στήριγμα των δανειστών στο πολιτικό θρίλερ της διαπραγμάτευσης και στη μεγάλη μάχη του δημοψηφίσματος. Επισήμανε με έμφαση ότι η συμφωνία που ο ίδιος υπέγραψε με τη Siemens “εφαρμόζεται και ορθώς εφαρμόζεται” και από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, γεγονός που τον απαλλάσσει ντε φάκτο από τις κατηγορίες για απιστία.

Ουδεμία έκπληξη προξενεί και η έκφραση ευγνωμοσύνης του κ. Στουρνάρα προς τον Ευάγγελο Βενιζέλο. “Ευχαριστώ τον Ευ. Βενιζέλο, στην ουσία είπε όσα θα έπρεπε να πω και εγώ και δεν θα τα επαναλάβω”, αρκέστηκε να σημειώσει ο κύριος υπερ-τραπεζίτης. Αντιθέτως, μεγάλη έκπληξη προκαλεί το εγκώμιο που έπλεξε στο... ΚΚΕ! Ο Γιάννης Στουρνάρας “ευχαρίστησε” τον εκπρόσωπο του ΚΚΕ στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, Θανάση Παφίλη, ο οποίος λίγο νωρίτερα του είχε δώσει πλήρη άφεση αμαρτιών, δηλώνοντας: “Σοβαρά πολιτικά ζητήματα δεν λύνονται με νομικίστικα κόλπα. Ο Γιάννης Στουρνάρας ήταν υποχρεωμένος να υπογράψει και όσα λέγονται δεν ευσταθούν”.  

Δυσκολεύεται να κατανοήσει κανείς τους λόγους που ώθησαν το ΚΚΕ να υιοθετήσει μια τέτοια στάση, που συγκρούεται με το δημόσιο αίσθημα. Υποθέτουμε ότι η “γενναιοψυχία” του ΚΚΕ απέναντι στον Γιάννη Στουρνάρα απορρέει από την πάγια λογική του, που λέει “καπιταλισμό έχουμε, άρα τα σκάνδαλα – όπως και τα Μνημόνια, και τα κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα και ό,τι άλλο βιώνουμε τα τελευταία χρόνια – είναι απλώς παρεπόμενα”. Μια λογική που καταδικάζει την Αριστερά να μην παρεμβαίνει στα καυτά προβλήματα της συγκυρίας προς όφελος των λαϊκών συμφερόντων, παραπέμποντας τα πάντα στη μεγάλη μέρα που, ως δια μαγείας, θα ανατραπεί ένας αφηρημένος “καπιταλισμός”. Λες και ο υπαρκτός καπιταλισμός, που βιώνουν οι εργαζόμενοι, δεν είναι – μεταξύ άλλων – ο Στουρνάρας, η Siemens, τα μνημόνια, η τρόικα και οι πειθήνιες κυβερνήσεις τους.

Η πολιτική μυωπία της ηγεσίας του ΚΚΕ γίνεται αποκαρδιωτική στην περίπτωση της υπόθεσης Στουρνάρα. Ενός αξιωματούχου που φέρει βαρύτατες, προσωπικές ευθύνες για τα θαλασσοδάνεια που μετέτρεψαν τις τράπεζες σε ζόμπι, για το φόρτωμα των χρεών τους στους ώμους των φορολογουμένων και των ασφαλιστικών τους ταμείων, όπως και για πελώρια σκάνδαλα της Αγροτικής και του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου – με αντιπρόεδρο της τότε κυβέρνησης τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

Πολύ περισσότερο που σήμερα βρισκόμαστε σε μια συγκυρία όπου ο Έλληνας υπερ-τραπεζίτης προωθείται και αυτοπροβάλλεται ως ιδανικός υποψήφιος για το μελλοντικό ρόλο του οικουμενικού πρωθυπουργού σε κυβέρνηση τεχνοκρατών. Όπου ο Γιάννης Στουρνάρας προωθεί μαζί με τους Αλέξη Τσίπρα και Γιάννη Δραγασάκη, στο περίφημο γεύμα της 24ης Νοεμβρίου, το νέο μέγα σκάνδαλο της ανακεφαλαιoποίησης-εκχώρησης των τραπεζών στο διεθνές τοκογλυφικό κεφάλαιο. Και όπου ένας άλλος πολιτικός που ενεπλάκη στην υπόθεση Siemens, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, διεκδικεί την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.

Σε μια τέτοια συγκυρία, η μαχόμενη Αριστερά έχει τη δυνατότητα και οφείλει να αναδείξει σε όλες τις διαστάσεις της την υπόθεση Siemens-Στουρνάρα και τις ευθύνες όλων των παλαιομνημονιακών και νεομνημονιακών κομμάτων για το κουκούλωμά της. Δυστυχώς, το ΚΚΕ επέλεξε για άλλη μια φορά να κινηθεί στην άγονη γραμμή της Αριστεράς των μεγάλων, αλλά άσφαιρων φράσεων, που καταλήγει να εισπράττει επαίνους από τους εχθρούς της για την αφλογιστία της. Άδοξη κατάληξη – και διδακτική για πολλούς...
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 128 σχόλια

Ανώνυμος
24 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:28 μ.μ.

Δεν εχει πατο αυτό το βαρελι.

Ανώνυμος
24 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:53 μ.μ.

Ταω παραμυθάκια τελειώσανε. Εχουμε καπιταλισμό που σημαίνει και εξαγορές για την αποκόμισει του μεγαλύτερου κέρδους είναι νόμος. Το παραμυθάκι οτι ένα Αστικό δικαστήριο θα κάνει κάθαρση και ο Καπιταλισμός θα γίνει ανθρώπινος είναι για την 2α Παρουσία. Ας γυρίσουμε το ρολόι 27 χρόνια πίσω να δούμε το παράδειγμα. 1989 ανοιξη. Το ΚΚΕ Εγκλωβισμένο στο πρόγραμμα με τα Πολιτικά Μέτωπα και τις ιδεολογικές παρρεκλίσεις της ΕΔΑ και του 20ου Συνεδρίου απο πριν το 1974 είχε φτιάξει τον Συνασπισμό. Η Οπορτουνιστική ομάδα με τον Φαράκο παρεα με το Εσωτερικό κυρίαρχη πλέον. Ητανε η εποχή με τα Παμπερς του Κοσκωτα και το Καλαμπόκι του Κουτσόγιωργα. Κολυμπώντας λοιπόν μέσα στις Κοινοβουλευτικές αυταπάτες θέλανε να κάνουνε κάθαρση μέσα στον Καπιταλισμό ωστε αφού θα πέρνανε το 13ο Συνέδριο μαζί με το καλό ΠΑΣΟΚ....θα γινόντουσαν διαχειρηστές του καπιταλισμού απο τότε. Σπάσανε τα μούτρα τους και ο καπιταλισμός τους κράτησε εφεδρεία. Ηρθε η ώρα να τους χρειαστεί ο Καπιταλισμός και έτσι σήμερα έχουμε τηνν ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ κυβέρνηση που σφάζει τον λαό. Εχωντας ανάγκη ο Καπιταλισμός το νέο Οπορτουνιστικό ανάχωμα ανέλαβε την δουλειά το ρετάλι ο Λαφαζάνης μαζί με άλλους κατηγορεί το ΚΚΕ γιατί δεν πουλάει φούμαρα στον λαό για τα δέντρα και του δείχνει ποιό πραγματικά είναι το δάσος. Αφήνουμε τα άθλια ναυάγια να Σκούζουνε οσο θέλουνε. Ενισχύουμε παντού την ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ που όσο θα δυναμώνει θα αποσπάπροσωρινά μέτρα Ανακούφισης με Στόχο Εξοδο απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Ο Καλύτερος τρόπος για να αυτοκτονήσης είναι να φτιάξεις Πολιτικό μ΄ετωπο με τον Οπορτουνισμό. Χειρότερο απο το να έχει κάποιος Καρκίνο. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.

Ανώνυμος
24 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:45 μ.μ.

ΚΚΕ ξεκάθαρα. Όσο και να λύσατε. Είδαμε, πάθαμε, επιλέξαμε.
Jim

Ανώνυμος
24 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:46 μ.μ.

.."Δυσκολεύεται να κατανοήσει κανείς τους λόγους που ώθησαν το ΚΚΕ να υιοθετήσει μια τέτοια στάση, που συγκρούεται με το δημόσιο αίσθημα".. το δημόσιο αίσθημα διαμορφώνεται απο τα ΜΜΕ της αστικής τάξης και λέει πως για όλα τα δεινά που ζούμε ως εργαζόμενοι δεν ευθύνεται ο καπιταλισμός αλλά οι προδότες, κλέφτες πολιτικοί, τα λαμόγια κτλ..έτσι έχτισε και την ΧΑ άλλωστε.. τι θέση πάιρνει το υπερεπαναστατικό "βαθύ κόκκινο"? Ότι πρέπει το κίνημα να συμμορφωθεί εις το "δημόσιο αίσθημα"..παρακολουθώ χρόνια το μπλογκ με ανάμεικτα συναισθήματα: απο την μία με διασκεδάζει ο κατήφορος της κυβερνητικής- εξωκοινοβουλευτικής "αριστεράς" απο την άλλη παρακολουθώ με ανησυχία την παρέμβαση της αστικής τάξης σε αυτές τις οργανώσεις..στο συγκεκριμένο άρθρο κλέινω ξεκάθαρα προς το δευτερο όταν πχ διαβάζω: "Ενός αξιωματούχου που φέρει βαρύτατες, προσωπικές ευθύνες για τα θαλασσοδάνεια που μετέτρεψαν τις τράπεζες σε ζόμπι, για το φόρτωμα των χρεών τους στους ώμους των φορολογουμένων και των ασφαλιστικών τους ταμείων".. δηλαδή κατά το μπλογκ οι τράπεζες μπορεί να είναι ευρρωστοι οργανισμοί, ευαγή ιδρύματα και να μην φορτώνουν τα κέρδη και την χασούρα τους στους ώμους των φορολογούμενων..άντε και "Βαθύ Κράτος"!!!!
Μανουήλ

Ανώνυμος
24 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:49 μ.μ.

5.28 To γνωρίζουμε ότι το οπορτουνιστικό σας βαρέλι δεν έχει πάτο. Εχεις να δώσεις καμμιά απάντηση σε όσα λέει πολύ σωστά ο 5.53. Αν δεν έχεις στην τρύπα σου και Μούγκα.

24 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:43 μ.μ.

η αστικη ευγενεια στο ελληνικο κοινοβουλιο:
στον τσιπρα εκανε το γευμα ο στουρναρας, ο παφιλης ανταποδιδει!

25 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:16 π.μ.

Λίγο πιό ...κουτσούμμμμπας...πεθαίνεις!!!
http://monaxeros.blogspot.gr/2015/07/blog-post_27.html

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 2:16 π.μ.

Είναι δυνατόν ο Στουρνάρας να μην πλέξει το εγκώμιο στο "Κ"ΚΕ; Όχι μόνο στο θέμα της αμαρτωλής Siemens, αλλά και ευρύτερα, που διαφωνούν το "Κ"ΚΕ και ο Στουρνάρας; Αν δεν κάνω λάθος, και οι δύο δεν τρομοκρατούν τον ελληνικό λαό ότι αν βγούμε από το ευρώ θα έρθει η καταστροφή; Το οποίο σημαίνει ότι και οι δύο με φανατισμό υποστηρίζουν την παραμονή της χώρας στην ΕΕ (προφανώς δεν είναι δυνατόν μια χώρα να παραμείνει στην ευρωζώνη και να... βγει από την ΕΕ!!). Η ανάξια ηγεσία του "Κ"ΚΕ αποπροσανατολίζει τους ταλαίπωρους οπαδούς και τα μέλη του Κόμματος με ΜΠΟΥΡΔΕΣ που προσπαθούν να κρύψουν το ρεφορμισμό της [όπως αυτά τα υπερεπαναστατικά περί εξόδου από ΕΕ με κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής (τη στιγμή που μας τρομοκρατεί ότι η έξοδος από το ευρώ θα φέρει την καταστροφή!), τα άλλα για τα οπορτουνιστικά αναχώματα (η κατ'εξοχήν λέξη-κλισέ) και μιάσματα που εμποδίζουν τους εργαζόμενους να δουν το επαναστατικό φως το αληθινό του... μπαρουτοκαπνισμένου... επαναστατικού Κόμματος κλπ κλπ). Ανέξοδος επαναστατικός βερμπαλισμός, αλλά στην πράξη ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟΣ και συμφωνία με Στουρνάρα, με το δωσιλογικό πολιτικό μπλοκ και με το... ΣΥΡΙΖΑ!! Η κατάντια του πάλαι ποτέ (πριν από 7-8 δεκαετίες) επαναστατικού κόμματος...

25 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:06 π.μ.

Αφού μέσα από τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες (εξεταστικές επιτροπές κλπ) δε λύνεται τίποτα στον καπιταλισμό, τότε γιατί το ΚΚΕ συμμετέχει στις εκλογές και μπαίνει στη Βουλή; Ή μήπως "είναι πολλά τα λεφτά" της κομματικής επιχορήγησης ώστε να τα στερηθεί στο όνομα της επαναστατικής γυμναστικής;

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:59 μ.μ.

2.16 Ολα τα μέτρα είναι Στρατηγικές επιλογές της Αστικής Τάξης και των Συμμάχων της.Συμμετέχει σε Ε.Ε και ΝΑΤΟ στα πλαίσια της Ανισόμετρης ανάπτυξης με σχέσης Αληλεξάρτησης και ενδιάμεση θέση στην Ιμπεριαλιστική πυραμίδα. Ταυτόχρονα υπάρχουνε τμήματα της Αστικής τάξης Εφοπλιστές Φαρμακοβιομήχανοι Εφοπλιστές και η χρυσή αυγή που επιδιώκουνε επιστροφή στον Εθνικό Καπιταλισμό και στις Ιμπεριαλιστικές Ρωσία Κίνα. Η Μοναδική λύση για τον λαό είναι η Λαική Συμμαχία με στόχο την Εξοδο απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής με βασική προυπόθεση την συντριβει όλων των Οπορτουνιστικών αναχωμάτων που φτιάχνει ο Καπιταλισμός. 11.06 Η Συμμετοχή του ΚΚΕ στο Αστικό Κοινοβούλιο έχει το νόημα τις προβολείς των θέσεων του και τα οικονομικά για την Προπαγάνδα σύμφωνα με τον ΛΕΝΙΝ και τους ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:36 μ.μ.

2.16 Δυστυχώς για εσένα είναι πολύ αργά. Ο Λένιν το 1903 έφτιαξε το Κόμμα των Μπολσεβίκων διαχωριζόμενος απο τον Οπορτουνισμό. Μετά το 1905 συνέχισε το κόμμα Αυτοτελώς στην παρανομία με τις Θέσεις του Απρίλη είπε τελειώσαμε με την Φεουδαρχία δεν μπήκε ποτέ στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΕΡΕΝΣΚΙ έφυγε απο τα Σοβιετ και τους ανέτρεψε. Το 1919 στην Γερμανία έγινε η Επανάσταση χωρίς να υπάρχει Κ.Κ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΜΠΕΤ ΣΑΙΝΤΕΜΑΝ έφτιαξε τα Παραστρατιωτικά τάγματα εφόδου πνίγοντας την Επανάσταση στο αίμα και δολοφονόντας ΛΗΜΠΝΕΧΤ ΚΑΙ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ. Τα ίδια και στην Ουγγαρία με το Μπελα κουν που δαλύσανε το ΚΚ ενσωματονοντας το με τους Οπορτουνιστές. Παραμονες 2 Π.Π γίνανε 2 ΕΛΙΓΜΟΙ. Το μολότοφ ρίμπεντροπ που πέτυχε 100% κερδίζοντας 22 πολύτιμους μήνες για την αμυνα και τα Λαικά μέτωπα που καταστρέψανε το ΚΚ που πουθενά δεν πήρε την εξουσία. Στην Αν.Ευρώπη η παρουσία του Κόκκινου Στρατού έδωσε την δυνατότητα στους λαούς να πάρουνε την εξουσία αποτρέποντας την αντεπανάσταση απο το να πνίξει τα πάντα στο αίμα όπως το 1918. Η Περίπτωση του ΕΑΜ σαν πολιτικό μέτωπο με τις εγκληματικές του συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ Στέρησε απο τον λαό την Εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 μετατρέποντας τον πόλεμο σε ΤΑΞΙΚΟ. Την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ την χρωστάμε στον σ.Ζαχαριάδη και θα είχαμε κερδίσει αν το 1948 δεν είχε κλείσει τα σύνορα στον ΔΣΕ. Το 1953 ο Ζαχαριάδης έφερε πρόγραμμα με δικτακτορία του Προλεταριάτου που τον υποχρεώσανε απο το ΚΚΣΕ Χρουτσόφ να το πάρει πίσω το 1955 με το πογκρόμ στην Τασκένδη σε εξέλιξη. Σελίδα 318 2ος τομος η συνομιλία με τους δυο εγκάθετους του χρουτσοφ. Στο είπα Ρετάλι ειναι πολύ αργα για εσας. Αν θέλεις έχει και συνέχεια.

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:55 μ.μ.

2.16 Και συνεχίζουμε Ρετάλι. Υποχρεώσανε τον Ζαχαριάδη να αλλάξει το πρόγραμμα το 1955 τον Φλεβάρη του 1956 τον ανατρέψανε και τον διαγράψανε στελνοντάς τον εξορία σε Σοργκουτ και Μποροβίτσι όπου το 1973 τον δολοφονήσανε οι οπορτουνιστές. Το 1951β πήγανε να φτιάξουμε εκλογικό Συνδυασμό για μια χαραμάδα νομιμότητας και βρεθήκαμε με την ΕΔΑ Καπέλο που κατέστρεψε το ΚΚΕ απο την αρχή μέχρι το τέλος. Απο τα τηλεγραφήματα του Βαβούδη φαίνεται πεντακάθαρα ότι απο το 1948 Οπορτουνιστικές δυνάμες σς συνεργασία με την Γιουγκοσλαβική πρεσβεία και την ανοχή του Αστικού κράτους προσπαθούσανε να φτιάξουνε καινούργιο κόμμα. Το 1951β αρνηθήκανε την Υποψηφιότητα του Μπελογιάννη στην ΕΔΑ ΜΕ ΛΎΣΣΑ. Την ημέρα που πιάσανε τον σ.Πλουμπίδη ο Μενσεβίκος Πασαλίδης της ΕΔΑ ΣΥΝΆΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΟ που του είπε οτι το Αστικό Κράτος δεν θα βγάλει παράνομη την ΕΔΑ 11 ιουλη του 1962 η κυβέρνηση της ΕΡΕ με Καραμανλή έφερε και ψήφισε άρση μέτρων του εμφυλίου. Το Καταψηφίσανε με λύσσα Ε.Κ και ΕΔΑ γιατί λέει σρεφότανε εναντίον τους.

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:07 μ.μ.

2.16 Συνεχίζουμε Ρετάλί. Η Εντολή για την δολοφονία του Λαμπράκη δόθηκε απο το παλάτι. Η ΕΔΑ παρόλο που το ήξερε έριξε την ευθύνη στην ΕΡΕ για να αβαντάρει την Ε.Κ. Το 1964 η ΕΔΑ ΔΕΝ ΚΑΤΈΒΑΣΕ συνδυασμούς σε 25 περιοχές για να κάνει ήρωωα τον ΠΑΠΑΤΖΗ Σφαγέα το 1944. Μέσα σε αυτόν τον Οπορτουνιστικό χυλό διαλύθηκε το ΚΚΕ απο το 1958 μέχρι το 1974. Επίσης απο το 1943 δεν υπήρχε ΚΝΕ. Σε αυτές τις συνθήκες το 1974 επανήλθε απο το μηδέν με το πρόγραμμα για τα πολιτικά μέτωπα του Χρουτσοφ χωρίς στελέχη. Ο Καπετάν ΓΙΩΤΗΣ απο το 1954 μέχρι τοβ 1972 ήτανε εξορία. Οτι ακολούθησε απο το 1974 μέχρι το 1991 ήτανε αποτέλεσμα του Μπάχαλου πριν το 1974. Το 1996 στο 15ο Συνέδριο το ΚΚΕ κατάργησε Πολιτικά Μέτωπα και ενδιάμεσα στάδια εξουσίας. Παλεύουμε μέσα απο την Κοινωνική Συμμαχία για Εξοδο απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Δεν συμμετέχουμε στο νεο οπορτουνιστικό ανάχωμα. Μας χωρίζει το αίμα των Δολοφονημένων συντρόφων μας. Δεν μπαίνουμε σε κυβέρνηση όσο οι καπιταλιστές είναι στην εξουσία όπως μας δίδαξε ο Μεγάλος δάσκαλος ΛΕΝΙΝ. Επαιξες και έχασες Ρετάλι του 20ου Συνεδρίου και της Θεωριτικοποίησης των ελιγμών. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:10 μ.μ.

Τα τσιράκια του αστικού συστήματος που βοήθησαν τον Τσίπρα να υπογράψει το τρίτο μνημόνιο χωρίς σχεδόν καμία αντίδραση (πλην ΚΚΕ και ΠΑΜΕ), κουνάνε το δάχτυλο στο Κόμμα γιατί λέει το αυτονόητο: ο καπιταλισμός δεν εξανθρωπίζεται, αλλά ανατρέπεται.

Ευτυχώς ο μέσος Έλληνας πολίτης αντιλάμβανεται το βρόμικο ρόλο που έχουν αναλάβει να συκοφαντήσουν όποιον αντιστέκεται στην αντιλαϊκή λαίλαπα, ενώ το μαύρο φιλο-ΕΕ μέτωπο θα συνεχίσει να εξαθλιώνει το λαό.

Κατά τα άλλα, αλγεινή εντύπωση προκαλεί η εμμονή τους να καταδικάσουν το Στουρνάρα, αθωώνοντας ουσιαστικά Σαμαροβενιζέλους και σια...

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:26 μ.μ.

@ΓιάννηςΕίπες την"εξυπνάδα" σου, γύρνα τώρα πλευρό ή άλλαξε χέρι!

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:29 μ.μ.

2.16 Καμμιά απάντηση για αυτά που πολύ σωστά γράφει ο 5.53 για το 1989 οπου η οπορτουνιστική ομάδα με τον Φαράκο μαζί με το Εσωτερικό πήγανε να κάνουνε καθαρό τον Καπιταλισμό χοχοχοχοχοχοχο ωστε μετά παρέα με το καλό ΠΑΣΟΚ να γίνουνε διαχειρηστές του Καπιταλισμού έχεις να πεις τίποτα. Τα ίδια προτείνεις στο ΚΚΕ για σήμερα. Για δώσε μας τα Οπορτουνιστικά σου φώτα εσύ που ξέρεις..............................................................

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:35 μ.μ.

11.06 Μην πηγαίνεις τόσο βαθιά θα πνιγείς. ΜΑΡΞ μετά την Παρισινή Κομμούνα. Το έτοιμο Καπιταλιστικό κράτος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καμμία περίπτωση απο το προλεταριάτο για να φτιάξει την δική του εξουσία Γιαννάκη. Αλλα θα μου πεις που να ξέρει ο ΜΑΡΞ μπροστά στους Προδότες ΚΑΟΥΤΣΚΙ ΜΠΕΡΣΤΑΙΝ ΖΗΝΟΒΙΕΦ ΜΠΟΥΧΑΡΙΝ ΤΡΟΤΣΚΙ. Εχεις δίκιο Γιαννάκη...............

Γιώργης Γιωργής
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:01 μ.μ.

@25 Δεκεμβρίου 2015 - 12:16 π.μ
έρχεται και ο μπαμπίνος του Καζάκη χρονιάρες μέρες να μας κολάσει με το αντικομμουνιστικό του μένος.
Όταν ο Ζαχαριάδης και οι υπόλοιποι άρχισαν να καταλαβαίνουν πως η ΚΕ του ΚΚΕ ήταν του Μανιαδάκη δεν αντέδρασαν φτιάχνοντας νεοφασιστικό κόμμα να πεις του φυρερίσκου σου.
Πολέμησαν για να πάρουν πάλι στα χέρια τους το Κόμμα και να εκτελέσουν τους προδότες.
Άρα να μιλά ο Δημητράκης για προδότες, όταν δεν θέλει να πάρει το Κόμμα στα χέρια του και να δηλώνει "κομμουνιστής", όταν δεν θέλει να δημιουργήσει Κομμουνιστικό Κόμμα είναι πράματα που παίζουν σφαλιάρες μεταξύ τους.
Λοιπόν, αγαπητέ Μπάμπη της Ν.Ιωνίας και του Καζάκη οπαδέ μπορείς να φανταστείς πόσο ωραία ακούγονται οι άναρθρες κραυγές Του στα αυτιά κάθε φίλου του ΚΚΕ;
Ευτυχώς, που το εθνικιστικό ΕΠΑΜ δεν έχει ούτε μία τόση δα μικρή σχέση με "αριστερότερη" θέση από το ΚΚΕ. Φαντάσου, μετά τα διαμετρήματα των Λαφαζάνηδων να έπρεπε να ασχοληθεί το ΚΚΕ με τον Λεβέντη και τον Καζάκη...

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:06 μ.μ.

κκε ενα τελειο ρεφορμιστικο κομμα του τιποτα.ενα κομμα στηριγμα των αστων σε καθε δυσκολη κατασταση. ενα κομμα επικινδυνο για τους ανεργους και εργαζομενους. ενα μαγαζι γωνια του καθε αχρηστου μαιλη

25 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:50 μ.μ.

8.26 Μπερδεύτηκες και νομίζεις ότι μιλάς στο σόι σου, ε; Γι'αυτό που λέω τουμπεκί ψιλοκομμένο, ε; Βούλωσέ το τελείως λοιπόν φασιστόμουτρο, γιατί δε σε παίρνει.... Εδώ δεν έχει Γκουλάγκ δυστυχώς να στείλεις όποιον ασκεί κριτική, γι' αυτό μούγκα...
8.35 Πες μας ότι ο Μαρξ είπε το κόμμα να παίρνει κομματικές επιχορηγήσεις για να επιβιώνουν ανεπάγγελτοι γραφειοκράτες. Μήπως ο Μαρξ έγραψε το κόμμα να φτιάχνει καπιταλιστικές επιχειρήσεις (902, τυποεκδοτική) και να απολύει τους εργαζομένους; Άστο μεγάλε, απάντα αν μπορείς σ'αυτό που ρώτησα και μην πετάς τη μπάλα στην εξέδρα. Που έμαθες και το Μαρξ...

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:41 π.μ.

11.50 Η Κριτική είναι καλοδεχούμενη. Ο Αντικομμουνισμός όχι. Αστα λοιπόν ξεφτιλίστηκες. Ασφαλώς και έχουνε πει ΜΑΡΞ ΛΕΝΙΝ για την συμμετοχή στα Αστικά κοινοβούλια για τηνν προβολή των θέσεων και τα χρήματα για την προπαγάνδα. Στον μΗΧΑΝΙΣΜΌ ΠΡΟΠΑΓΆΝΔΑς ΤΟΥ ΚΚΕ υπάρχουνε Επαγγελματικά Στελέχη και τίποτα άλλο. Απάντα λοιπόν σε αυτά που σε ρωτ'αω και αν δεν μπορείς παίξε με κάτι άλλο...

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:23 π.μ.

@Γιάννης (από 8:26)Ξέρω καλά σε ποιον μιλάω,γιαννάκη!Της γνωστής ομοταξίας που περιγράφει ο Ανδριανός στο παρακάτω τραγουδάκι:
"Όμως εσύ επρόλαβες και κρύφτηκες και πάλι, αφήνοντας μονάχοι τους να χτυπηθούν οι άλλοι.Κι απ' την κρυψώνα σου έλεγες κουνώντας και το χέρι:-του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει!",συνασπιστηριοχρυσαβγιτοπασόκοι!

κριτικός κινηματογράφου
26 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:04 π.μ.

"Κριτική είναι καλοδεχούμενη. Ο Αντικομμουνισμός όχι."

ναι, ναι...φυσικά...
Μόνο που όλως τυχαίως πάντα (μα ΠΑΝΤΑ???) τυχαίνει οποιαδήποτε κριτική να είναι αντικομμουνισμός!
Ρε τι απατεώνες είστε :)

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:08 π.μ.

Λοιπόν Γιαννάκη να επανάλαβω γιατί πιτσιρίκος είσαι και θα μάθεις. Το έτοιμο καπιταλιστικό κράτος δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση απο το προλεταριάτο για να χτίσει την δική του Εξουσία είπε ο ΜΑΡΞ μετά την Παρισινή Κομμούνα το 1871 Γιαννάκη. Οποτε ξεχάστηκε αυτό συνέβησαν τραγωδίες π.χ ΕΑΜ με χαραχτήρα Πολιτικού Μετώπου. Με τις Εγκληματικές του Συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ Εγκλόβισε τον λαό στο παραμύθι της Εθνικής Ενότητας και του Σοσιαλισμού με Στάδια......και δεν πήρε την Εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 μετατρέποντας τον πόλεμο σε Ταξικό Γιαννάκη. Εδωσαν 52 μέρες χρόνο στην Ενωμένη αστική τάξη και τους Συμμάχους της να φέρουνε στρατό και να χτυπήσουνε ενω το ΕΑΜ πολέμησε με το Εφεδρικό ΕΛΑΣ........ Ο Ευρωκομμουνισμός ήτανε εδώ και εγκλημάτισε σε βάρος του λαού Γιαννάκη. Θα μας πεις κάτι για αυτά τα εγκλήματα των ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΟΥ ΠΡΟΓΟΝΩΝ Γιαννάκη................................

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2015 στις 4:24 μ.μ.

11.04 Κάνεις τραγικό λάθος. Η Κριτική είναι καλοδεχούμενη και την επιδιώκουμε πάντα για να γινόμαστε καλύτεροι. Με τον Αντικομμουνισμό είναι το πρόβλημα.

26 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:15 μ.μ.

10:01 μ.μ.: Λίγο πιό "ΚΑΝΕΛΛΟΣ"...πεθαίνεις!!!!!

26 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:51 μ.μ.

12.41 Ξέρουμε ξέρουμε: όταν δεν μας αρέσει η κριτική είναι "αντικομμουνισμός", έλα που εδώ δεν μπορείτε να σβήσετε σχόλια. Τους ξέρουμε τους ανεπάγγελτους χαραμοφάηδες που καπηλεύονται την ιστορία και τα σύμβολα του κόμματος, τα "επαγγελματικά στελέχη". Λες και μπορούν οι άεργοι να εκπροσωπήσουν την εργατική τάξη. Δε ρώτησες τίποτα για να απαντήσω, άσχετε. Το Μαρξ και το Λένιν μόνο σε φωτογραφία τους έχεις δει, γι'αυτό βούλωσέ....
7.23 Εγώ δεν ξέρω σε ποιον μιλάω, αλλά εσύ που ξέρεις έλα να τα πεις live αν έχεις τα κότσια θρασύδειλη κότα... Καλά κάθεσαι κρυμμένος στην τρύπα σου...σκουλήκι.
11.08 Πιτσιρίκους έχεις πολλούς στην υπηρεσία προπαγάνδας που σε πληρώνει, γι'αυτό δεν τα λένε καλά. Αυτό που θυμάστε το Μαρξ a la cart είναι όλα τα λεφτά πάντως. Το προβοκατόρικο τροτσκιστικό παραμύθι το ξέρουμε: καταδίκη της εθνικής αντίστασης και του ΕΑΜ,[λες και χωρίς το ΕΑΜ θα ήξερε κανείς το ΚΚΕ σήμερα] το "λάθος" της υποταγής στις εντολές της ΕΣΣΔ, η οποία είχε ήδη παραδώσει την Ελλάδα στους δυτικούς και αδιαφορούσε για τους Έλληνες κομμουνιστές κλπ. ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ιδεολογικοί πρόγονοι - που έχουν αντάξιους διαδόχους στην ηγεσία του κόμματος - έκαναν τα εγκλήματα πρωτίστως......

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 9:02 π.μ.

11.51 Κάνεις λάθος Γιαννάκη είσαι πιτσιρικάς θα μάθεις. Το 1943 διαλύθηκε η 3η Κ.Δ γιατί υπήρχανε Εθνικές ιδιαιτερότητες.....σε κάθε χώρα και τα ΚΚ να το χειριστούνε μόνοι τους. Και μόνοπι τους το χειριστηκανε σε όλοκληρή την Δ.Ευρώπη οι Ιδεολογικοί σου πρόγονοι Γιαννάκη. Αντι λοιπόν τον Οκτώβρη του 1944 να μετατρέψει τον Πόλεμο σε Ταξικό και να πάρουμε την εξουσία είχανε εγκλωβίσει τον λαό με ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ και αφήσανε για 52 μέρες την Αστιη τάξη με τους συμμάχους της να φέρει Στρατό και να χτυπήσει και το ΕΑΜ πολέμησε με το Εφεδρικό ΕΛΑΣ. Και δεν τα λεω εγω Γιαννάκη. Το 2008 Ο Συνασπισμός γιόρτασε τα 40 χρόνια του Εσωτερικού. ωΣτο αφιερώνω. Επίσης 3η Συνδιάσκεψη 1950. Συμπέρασμα Γιαννάκη. ΤΟ ΕΑΜ με χαραχτήρα Πολιτικού Μετώπου στέρησε απο τον λαό την Εξουσία. Και πως μπορούσε να είναι αλλιώς με ΣΒΩΛΟ ΚΥΡΚΟ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟ τον Μενσεβίκο Πασαλίδη ΣΙΑΝΤΟ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ ΝΕΦΕΛΟΥΔΗ. Ιδιολογικοί σου πρόγονοι Γιαννάκη Πιτσιρίκο.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:21 π.μ.

11.51 Δεν ήτανε καθόλου Εθνική η Αντίσταση το 1941 1944 Γιαννάκη πιτσιρίκο. Ταξικός πόλεμος ήτανε απο την αρχή μέχρι το τέλος και εκεί ακριβώς είναι η Θεωριτικοποίηση των Ελιγμών απο τους ιδεολογικούς σου προγόνους Γιαννάκη.Το πρόγραμμα της 6η Ολομέλειας του 1934 μίλαγε γα Δικτακτορία του Προλεταριάτου. Το 1937 Σιάντος Παρτσαλίδης Νεφελούδης το κάνανε κουρελόχαρτο χάνοντας την εξουσία το 1944 λεει ο Καπετάν Γιώτης στην 3η Συνδιάσκεψη του 1950. Σε ΚΟΜΕΠ του 1942 έχει το 3ο Γράμμα του ΖΑχαριάδη που μιλάει για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο και δίπλα Σοσιαλσοβινιστικό αρθρο του Σιάντου που βγάζει το γράμμα Σεχταριστικό. Τα τάγματα Ασφαλείας φτιαχτήκανε το 1943 μετά την συντριβεί στο Στάλιγκραντ με την σύμφωνη γνώμη και των Αγγλων. Παραθέτω ντοκουμεντα Γιαννάκη. Και όλος ο λαός να μας πει πάρτε την εξουσία και κάντε σοσιαλισμό δεν γίνεται πρέπει πρώτα να μεσολαβήσει ένα Αστικοδημοκρατικό Στάδιο λύσης των Εσωτερικών ζητημάτων και μετά με ομαλές δημοκρατικές διαδικασίες να πάμε στον Σοσιαλισμό. Γ.ΣΙΑΝΤΟΣ στην ΠΕΕΑ λίγο πριν το Εγκλημα στην ΚΑΖΕΡΤΑ Γιαννάκη Πιτσιρίκο. ΟΙ Συμφωνίες του ΛΙΒΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΖΕΡΤΑΣ δεν ήτανε λάθος. Ητανε μέσα στην πολιτική μας της Εθνικής Ενότητας. Το ίδιο ισχύει και στην ΒΑΡΚΙΖΑ. Γ.ΣΙΑΝΤΟΣ εισήγηση στο 7ο Συνέδριο Οκτώβρης 1945. Συμπέρασμα Γιαννάκη Πιτσιρίκο. Εχοντας τον Ευρωκομμουνιστικό δρόμο έτοιμο δεν πήρανε την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 εγκλωβίζοντας τον λαό στην καταστροφή. Η ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ έγινε χάρη στον ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ που αν δεν είχε κλείσει τα Σύνορα το 1948 η προδοτική κλίκα του ΤΙΤΟ θα είχαμε κερδίσει τουλάχιστον στον βορρά. Επαναλαμβάνω λοιπόν τα ντοκουμέντα. Εκδήλωση του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΟ 2008 για τα 40 χρόνια του ΕΣωτερικού. 3η Συνδιάσκεψη 1950 2ος Τόμος ιστορίας 1949 1968. ΧΑΙΡΕΤΩ.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:32 π.μ.

Γιάννη σε όλα αυτά τα συγκεκριμένα που σου γράφει ο 11.08 για τα Εγκλήματα του ΕΑΜ με χαρακτήρα πολιτικού μετώπου έχεις να πεις κάτι χωρίς να πετάς την μπάλα έξω. Με επιχειρήματα όμως Περιμένω.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:02 μ.μ.

Γιαννάκη μια διευκρίνηση γιατί τα λες Μπερδεμένα. Απο την μια λες οτι αυτά που λέμε για το ΕΑΜ Πολιτικό Μέτωπο είναι τροτσκιστικά και απο την άλλη λες οτι έχω ιδεολογικούς απογόνους την ΕΣΣΔ τον ΛΕΝΙΝ ΣΤΑΛΙΝ. Μήπως έγινες μάτσο μέσα στον πανικό σου. Εγω στο λεω φιλικά να μην εκτίθεσαι Γιαννάκη..........

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:57 μ.μ.

11.51 Γιάννη έχεις κάνει Φάουλ. Το ερώτημα παραμένει. Γιατί το ΕΑΜ τον Οκτωβρη του 1944 δεν μετέτρεψε τον πόλεμο σε Ταξικό να πάρουμε την εξουσία χωρίς να έχει υπογράψει τα εγκλήματα σε ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ. Την στιμή μάλιστα που είχανε διαλύση την Κ.Δ το 1943 λόγο εθνικών ιδιομορφιών..........Περιμένω απάντηση Γιάννη.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 1:42 μ.μ.

11.51 Τα ερωτήματα του 11.08 πρέπει να τα απαντήσεις. Αυτά που λες θα στέκανε αν τον Οκτώβρη του 1944 το ΕΑΜ έπαιρνε την εξουσία μπαίνανε οι Αγγλοι και η ΕΣΣΔ δεν βοήθαγε. Σε ενημερώνω οτι δεν είχανε δυνατότητα να έρθουνε στην περίπτωση που λέω. Για αυό και θέλανε τις Εγκληματικές συμφωνίες που υπόγραψε το ΕΑΜ Πολιτικό Μέτωπο. Περιμένω Γιάννη.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 1:53 μ.μ.

Σύντροφε Γιάννη με τον τρόπο που απαντάς δικαιώνεις το κκε που μιλαει για θεωριτικοποίηση του ελιγμου των λαικων μετωπων. Απαντας οτι φταιει η ΕΣΣΔ την στιγμή που ολοι ξέρουμε οτι η κ.δ είχε διαλυθεί το 1943 λογο εθνικών ιδιομορφιών σε κάθε χώρα. Σόρυ που στο λεω αλλά σε αυτό το θέμα σε παγιδεύσανε οι ΚΚΕεδες. Χαιρετώ

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 2:25 μ.μ.

11.51 Δεν είναι καθόλου σωστό να ξεχνάς τους Ιδεολογικούς σου προγόνους επειδή στριμώχτηκες Σβώλος..... Τσιριμώκος... Μ.Κύρκος.....Ο Μενσεβίκος Πασαλίδης.... Σιάντος....Παρτσαλίδης.... Νεφελούδης. Θα μας πεις κάτι για τα Εγκλήματα τους που δεσανε τον λαό χειροπόδαρα και δεν πήρε την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944. Λοιπόν Γιαννάκη τη λες για τον Ευρωκομμουνιστικό τους δρόμο που κατέστρεψε τα πάντα. Και η Κ.Δ δεν υπήρχε απο το 1943 Γιαννάκη. Για δώσε μας τα φώτα σου τα Οπορτουνιστικά Πιτσιρίκο.......

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:06 μ.μ.

O Σιαντος υπηρξε ΓΓ του ΚΚΕ παρα την κριτικη που εχει δεχτει για τις πολιτικες αποφασεις του ποτε δεν αποκυρηχτηκε ή διεγραφει απο το ΚΚΕ.
Καλα θα κανεις λοιπον να εισαι πιο προσεκτικος οταν εμφανιζεις προσωπικοτητες ως εκφραστες αλλων κομματων οταν αυτοι εχουν πεθανει ως μελη του ΚΚΕ. Εκτος και αν υπαρχει καποια αποφαση διαγραφης του Σιαντου και δεν το ξερουμε.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:10 μ.μ.

5.06 Μην εκθέτεις άδικα τον ευατό σου αρνούμενος τους Ιδεολογικούς σου προγόνους.............

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:38 μ.μ.

5.06 Για να είμαστε ακριβείς υπήρξε Γ.Γ σε συνθήκες που το ΚΚΕ δέχτηκε συντριπτικά κτυπήματα απο την Δικτακτορία του Μεταξα με τον σ. Ζαχαριάδη απο το 1936 στην Κέρκυρα και κατόπιν στο Νταχάου και τα συμπεράσματα της 3ης Συνδιάσκεψης του 1950 καταπέλτης για αυτόν και για τον Παρτσαλίδη...............

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:00 μ.μ.

11.51 Για πες μας οταν η Αντιπροσωπεια του ΕΑΜ στον ΛΙΒΑΝΟ με το Σβώλο καταδίκασε την ΑΣΟ ως τυχοδιώκτες τους το είχανε πει απο την ΕΣΣΔ να το κάνουνε η μήπως ήτανε αυτοί Τυχοδιώκτες και όχι οι Ηρωες την ΑΣΟ.

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:27 μ.μ.

Μεγαλε και γω ΚΚΕ ψηφιζω. Αλλα μαλλον εγω δεν το εκθετω οπως εσυ. Αλλο σε ρωτησα αλλο απαντας. Για Λιβανους κτλ συμφωνω και γω. Αλλα ο Σιαντος πεθανε σαν μελος του ΚΚΕ και συ τον εξυβριζεις. Αλλο κριτικη αλλο να τον λες πρακτορα. Και σε ρωταω υπαρχει απόφαση του ΚΚΕ που αποκυρησει και διαγραφει το Σιαντο?

28 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:42 π.μ.

Με κολακεύετε. Οφείλω να ομολογήσω ότι τόσες πολλές επιθέσεις δεν έχω δεχτεί ποτέ, που σημαίνει ότι η παρέμβασή μου σας προβλημάτισε. Βέβαια δεν ξέρω ποιοι είναι ΚΚΕδες και ποιοι όχι, ούτε μ' ενδιαφέρει. Ο πιο αστείος είναι ο 12.02 που λέει ότι τον κατηγορώ ότι έχει ... ιδεολογικούς απογόνους το Λένιν και το Στάλιν...αυτός κι αν είναι πανικός (παρεμπιπτόντως η "λεπτομέρεια" ότι δεν μπορώ να ξέρω ποιος είναι ποιος αφού μόνο εγώ γράφω με όνομα περνάει απαρατήρητη). Συνοπτικά λοιπόν η θέση μου:το ΚΚΕ απέκτησε απήχηση στο λαό μέσα από τον πρωταγωνιστικό ρόλο του στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Αν επέμενε στον απομονωτισμό στο όνομα της ιδεολογικής καθαρότητας δε θα το ήξερε κανένας σήμερα, όπως κάτι τροτσκιστικές οργανώσεις της εποχής. Όπως λέει και ο Λένιν στον ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟ δεν υπάρχει καθαρά ταξικός πόλεμος, ούτε μπορεί να γίνει τέτοιος σαφής διαχωρισμός. Ταξική εκμετάλλευση και εθνική καταπίεση δεν διαχωρίζονται. Και η ΕΣΣΔ είχε αποδεχτεί τον επερχόμενο διαχωρισμό του κόσμου σε σφαίρες επιρροής, γι'αυτό προφανώς είχε διαλυθεί και η κ.δ. Επίσης, το ΚΚΕ δεν ήταν πλειοψηφία στο ΕΑΜ. Στο πλαίσιο αυτό έγιναν οι χειρισμοί της εποχής και βέβαια τα λάθη και οι αστοχίες. Όμως το περιθώριο ελιγμών ήταν περιορισμένο. Αν θέλετε να το ονομάσετε "θεωρητικοποίηση του ελιγμού" και να καταδικάσετε στο πυρ το εξώτερον όλα τα επιφανή στελέχη του ΕΑΜ και του ΚΚΕ της εποχής, κάντε το. Δεν αλλάζει την ουσία. Όμως η σημερινή καταδίκη του ΕΑΜ από την ηγεσία του ΚΚΕ για να δικαιολογήσει τη στάση του κόμματος είναι λίγο ξεφτίλα.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:46 π.μ.

11.27. Πράκτορα τον αποκαλείς εσυ. Εγω μίλησα για Οπορτουνιστές και Ευρωκομμουνιστικό δρόμο. 3η Συνδιάσκεψη 1950 2ος Τόμος 1949 1968 και πολύ σύντομα ο 1ος 1918 1949. Και βέβαια η εκδήλωση του Συνασπισμού το 2008 για τα 49 χρόνια του Εσωτερικού. Αυτά και δεν Τσιμπάω.....

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 1:13 π.μ.

11.27 Μάλλον δεν διάβασες τα ντοκουμέντα με τα δικά του λόγια. Αν τα δεις θα καταλάβεις οτι μόνος του βρίζει τον ευατό του με αυτά που λέει.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 1:42 π.μ.

11.27 Είναι πολύ αργά για την Οπορτουνιστική σκουριά στα συμπεράσματα της ιστορίας του ΚΚΕ. Μέσα στο 2016 έρχεται ο 1ος τόμος 1918 1949 τελειώνοντας με κάθε διαστρέβλώση.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:27 π.μ.

Αρα εχεις πληροφοριες απο εντος του ΚΚΕ οτι επικειται αποκυρηξη του Σιαντου στον 1ο τομο?
Προσεξε αλλο κριτικη αλλο αποκυρηξη. Κριτικη το ΚΚΕ στους χειρισμους Σιαντου κανει δεκαετιες τωρα. Αλλα ξαναλεω ο Σιαντος πεθανε σαν μελος του ΚΚΕ τι σχεση εχει με το Σβωλο ή με οσους το 1968 πήγαν στο εσωτερικο? Τι σχεση εχει το ευρωκομμουνιστικο ρευμα που ηταν οντως οπορτουνιστικο και ρεφορμιστικο με το Σιαντο? Ο ευρωκομμουνισμος ως ρευμα ιδρυθηκε πολυ μετα το 44-45.
Εγω αμφιβαλω αν εισαι ΚΚΕ. Αν εισαι το εκθετεις με αυτα που λες και θα πρεπε να μαζευτεις γιατι το ΚΚΕ δε λεει τετοια πραγματα.
Βουτυρο στο ψωμι του καθε Γιαννη στα σχολια εισαι που αντι να αποδομησει τις θεσεις του ΚΚΕ αρκείται στο να αποδομει τα δικα σου επιχειρηματα που δεν ειναι του ΚΚΕ. Καταλαβες τι κανεις? Εξυβριζεις το ΕΑΜ και οι καλοθελητες λενε οτι το ΚΚΕ αποκυρησει το ΕΑΜ επειδη εσυ γραφεις εδω με υφακι 1000 καρδιναλιων σαν κκες. Το ΚΚΕ εχει αποφασεις και σε αυτες υμνει το ΕΑΜ και τους ηρωες του. Δε λεει αυτα που λες εσυ.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:33 π.μ.

12.42 Αν νομίζεις Γιάννη οτι απάντησες κάνεις λάθος. Ο Πόλεμος ήτανε Ταξικός απο την αρχή μέχρι το τέλος. Επίσης δεν απαντάς οτι η Κ.Δ διαλύθηκε το 1943 το αποφεύγεις και αυτό η οποία διαλύθηκε γιατί υπήρχανε τάχα Εθνικές Ιδιομορφίες.Οσο για τα επιφανή Στελέχη σαν αυτά που ανέφερα είναι όλα τα λεφτά. Η Ξεφτίλα είναι ενω έχουνε αποτύχει παντού τα Λαικά Μέτωπα να μην το βλέπεις επειδή θέλεις να σώσεις τον Καπιταλισμό.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 10:36 π.μ.

12.42 Τον Αριστερισμό του Λένιν να τον διαβάσεις ξανά προσεκτικά. Δεν λέει πουθενά για συνεργασία με τον Οπορτουνισμό και για συμμετοχή σε Κυβερνήσεις μέσα στον καπιταλισμό.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:04 π.μ.

12.42 Ξεφτίλα είναι να ονομάζεις δεν Αστοχίες και λάθη τις Εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ που στερήσανε απο τον λαό την Εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 που έδωσε χρόνο στην ΑΣτική τάξη να μας χτυπήσει σε χρόνο που διάλεξε αυτή. Και αυτά γίνανε γιατί το ΕΑΜ δεν είχε στόχο την εξουσία όπως φαίνεται στα δυο Ντοκουμέντα με τον Σιάντο. Τα ίδια γίνανε σε όλη την Δ.Ευρώπη. Και προσπαθείς να τα καλύψεις γιατί ούτε εσύ θέλεις Σοσιαλισμό. Το ΚΚΕ άντεξε στην Αντεπαν΄ασταση το 1991 επειδή είχε παρακαταθήκλες τον ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ και την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ. Στην δύση που δεν είχανε τα Κ.Κ γίνανε Σμπαράλια. ΔΕν θα πατήσετε πάνω στο συναίσθημα για να συμβούνε ξανά τα ίδια. Η οπορτουνιστική Σκουριά του 20ου Συνεδρίου τελειωσε. Η Απαντήσεις είναι ξεκάθαρες και δείχνουνε οτι είσαι με τον Ταξικό αντίπαλο έστω και αν το κάνεις απο λάθος. ΠΟυ δεν το πιστεύω.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:14 μ.μ.

12.42 Το Σχόλιο σου είναι όλα τα λεφτά και δικαιώνεις απόλυτα το ΚΚΕ που μιλάει για Θεωριτικοποίηση των Ελιγμών και πόσο καταστροφικό είναι να φτιάχνεις πολιτικό μέτωπο με τους οπορτουνιστές που η αποστολή τους είναι πάντα να υπηρετούνε τον καπιταλισμό έστω και αν χρειαστεί να οδηγήσουνε τον λαό στην καταστροφή. Το πρόγραμμα του ΚΚΕ της 6ης Ολομέλειας μίλαγε για Δικτακτορία του Προλεταριάτου. Οπως και το 2ο και 3ο Γράμμα του Ζαχαριάδη που μιλούσε για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Αν βάση αυτών είχε γίνει η Αντίσταση του λαού τον Οκτωβρη του 1944 θα είχανε πάρει την εξουσία μετατρέποντας τον πόλεμο σε ταξικό. Με τους Αγγλους να αδυνατούνε να έρθουνε την στιγμή που τρέχανε για το Βερολίνο να σώσουνε για τον Καπιταλισμό ότι μπορούνε. Εδώ ακριβώς φαίνεται η απουσία του σ. Ζαχαριάδη και γιατί τον μεταφέρανε στην Γερμανία. Είχε γίνει πρόταση μέχρι και στον ΠΑΠΑΤΖΗ να αναλάβει το ΕΑΜ.....απλά αρνήθηκε. Με απλά λόγια το 80% του λαού ήθελε Σοσιαλισμό και οδηγηθήκαμε στην σφαγή απο τον χαραχτήρα του ΕΑΜ σαν πολιτικό μέτωπο που πάντα σκοπός τους είναι η σωτηρία του καπιταλισμού. Το Παράδειγμα του Πασαλίδη είναι χαραχτηριστικό. ΥΠΕΞ στην Γεωργία το 1921 με τους Προδότες Μενσεβίκους πολέμησε την Επανάσταση και μετά ήρθε στην χώρα μας να συνεχίσει το έργο του.......... Επίσης την μέρα που πιάσανε τον Πλουμπίδη συναντούσε τον Παπάγο που του υποσχέθηκε οτι το Δολοφονικό ΑΣτικό Κράτος δεν θα έβγαζε την ΕΔΑ παράνομη. Αυτοί όλοι ειναι η Ιδεολογικοί σου πρόγονοι Ορκισμένοι εχθροί του Προλεταριάτου. Να τους Χαίρεσαι.

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 1:52 μ.μ.

10.27 Στο είπα ξανά δεν τσιμπάω. Δεν πρόκειται να πατήσει κανείς στο συναίσθημα για να επαναληφθούνε τα ίδια σήμερα. Εχω παραθέσει ντοκουμέντα συγκεκριμένα. Ομιλίες του Σιάντου την 3η Συνδιάσκεψη του 1950 τον 2ο Τόμο. Το καινούργιο βιβλίο για τον Ιταλοελληνικό πόλεμο. Και επίσης αυτα που είπανε το 2008 στην συγκέντρωση του Συνασπισμού για το Εσωτερικό. Και βέβαιοα ο 1ος τόμος που θα έρθει μέσα σττο 2016. Οσο για τον Ευρωκομμουνισμό και πότε ξεκίνησε υπάρχουνε τα ντοκουμέντα τα έγραψα όποιος θέλει βλέπει. Την θυσία του λαού το 1941 1944 δεν την βρίζει κανένας. Πίσω απο αυτό ομως δεν θα κρυφτούνε οι Ενοχοι της Καταστροφής. Και βέβαι η ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ που χωρίς τον ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ δεν θα είχε συμβεί. Δεν τσιμπάω με τίποτα.........

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 2:58 μ.μ.

10.27 Καλύτερα θα είναι να απαντήσης στα ερωτήματα που βάζει ο 12.46 με βάση ντοκουμέντα και να αφήσεις τις εξυπνάδες. Η Μεγαλύτερη καταστροφή για το ΚΚΕ είναι η οποιαδήποτε επαφή με τον οπορτουνιισμό. Το κόλπο του δήθεν φίλου ααστο χορτάσαμε.........

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 3:10 μ.μ.

10.27 Ψιτ Οπορτουνάκο καρφώθηκες μόνος σου πολύ γρήγορα. Γιατί βάζεις τους ήρωες του λαού μας που θυσιαστήκανε δίπλα στο ΕΑΜ με χαρακτήρα πολιτικού μετώπου που κατέστρεψε τον λαό μας οπως και στην δυτική Ευρώπη επειδή αρνήθηκε να πάρει την εξουσία. Μαζέψου λοιπόν και απάντα με επιχειρήματα. Αν δεν έχεις κάνε καμμιά βολτά.......

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 4:48 μ.μ.

Εγω πιο ΚΚΕ ειμαι απο σενα. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Εγω στηριζω το ΚΚΕ, εχω διαβασει το δοκιμιο του 49-68,το προγραμμα του και τα ενστερνιζομαι. Εσυ βαρας υποπτο ρολο ή εισαι απλα βλακας. Σε ρωτησα ενα πραγμα. Που, σε ποιο ντοκουμεντο του το ΚΚΕ εχει στερησει απο το Σιαντο τον τιτλο του μελους του κομματος. Τον διεγραψες εσυ στη φαντασια σου;
Για τα λαικα μετωπα χαιρω πολυ. Ξερω πιο καλα απο σενα οπως και τα σταδια οτι ηταν λαθος πολιτικη. Η ιστορία το απεδειξε.
Δε συζηταμε αυτο. Αλλο σε ρωτησα. Απο ποτε ο Σιαντος μπαινει στο ιδιο καζανι με οσους εφτιαξαν το εσωτερικο; Και φυσικα που κολλανε τα Λαικα Μετωπα που ηταν μια λαθος εκτιμηση των Κομμουνιστικων Κομματων με τον ευρωκομμουνισμο ο οποιος ιδρύθηκε δεκαετιες μετα απο τα μεταλλαγμενα ρεφορμιστικα κομματα της δυτικης Ευρώπης;
Τα χεις κανει ολα σαλατα. Τα χεις βαλει στο μίξερ και εξαπολυεις κατηγοριες επι δικαιων και αδικων. Ο Σιαντος ηταν ανεπαρκης, κατωτερος των περιστασεων και εγκλωβισμενος σε μια λαθος πολιτικη σταδιων οπως και το διεθνες κομμουνιστικο κινημα και το ΚΚΕ τοτε. Αλλα αλλο αυτο και αλλο ο πρακτορας, ο οπορτουνιστης ο συνειδητος, οι φραξιονιστες του 1968 κτλ

Ανώνυμος
28 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:19 μ.μ.

4.48 Τα Λαικά Μέτωπα ήταν ΕΛΙΓΜΟΣ που θεωριτικοποιήθηκε και κατέστρεψε τους λαούς και τα Κ.Κ. Εσυ μιλάς για Πράκτορες την στιγμη που μιλάμε για οπορτουνιστές. Επαναλαμβάνω λοιπόν τα Ντοκουμέντα. Εκδήλωση του Συνασπισμού το 2008 για τα 40 χρόνια του εσωτερικού. 3η Συνδιάσκεψη 1950 2ος τομος το βιβλίο για τον Ιταλοελληνικό πόλεμο και ο 1ος που έρχεται.Εκεί θα καταλάβεις και για τον Ευρωκομμουνισμό απο το 1944. Χαιρετώ και καλό διάβασμα.

28 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:29 μ.μ.

Δεν χρωστάω να απαντήσω τίποτα σε κανέναν. Είπα την άποψή μου συνοπτικά και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Μερικές παρατηρήσεις μόνο: το μόνο από το οποίο δεν κινδυνεύει ο καπιταλισμός είναι το κόμμα με την γραφειοκρατική ηγεσία των ανεπάγγελτων "επαγγελματικών" στελεχών. Το ΚΚΕ προσπαθεί να ξαναγράψει την ιστορία για να δικαιολογήσει τη σημερινή σεχταριστική του στάση του απομονωτισμού. Το ΕΑΜ ήταν εποποιία για όλο το λαό και δεν μπορεί να το φτύνει ο καθένας για μικροκομματικές σκοπιμότητες ή να το ιδιοποιείται αυθαίρετα. Ο Λένιν στον Αριστερισμό μιλάει ακόμα και για συμμετοχή σε αστικές κυβερνήσεις για λόγους τακτικής, μακριά από κάθε δογματισμό. Ο λαός θέλει δημοκρατία, ελευθερία, κοινωνική δικαιοσύνη και να λύσει τα καθημερινά του προβλήματα. Δεν τάσσεται γενικώς και αορίστως υπέρ ή κατά του σοσιαλισμού, όπως δεν έγινε ούτε τότε. Όλοι οι πόλεμοι έχουν ταξική διάσταση και προέλευση αλλά κανένας δεν είναι "καθαρά" ταξικός, ούτε έτσι δεν τον βιώνουν οι συμμετέχοντες. Αυτές οι αναλύσεις είναι για τους βολεμένους θεωρητικολογούντες. Ηθικό δίδαγμα: το κόμμα της εργατικής τάξης πρέπει να κατέβει στο λαό και να τον αφουγκραστεί πραγματικά. Όλα τα άλλα, και οι αναλύσεις περί εμφυλίου, Λιβάνου, Βάρκιζας είναι πολύ ενδιαφέροντα αλλά μακριά από το σήμερα. Ξυπνήστε σύντροφοι...

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:30 μ.μ.

11.29 Καλά ξυπνητούρια λοιπόν Γιαννάκη πιτσιρίκο που επιτέλους βγήκες απο την κρυψώνα σου. Ο καπιταλισμός κινδυνεύει πάντα απο Κ.Κ που παλεύουνε μέσα απο την Λαική Συμμαχία να ενώσουνε τον λαό σε Ταξική βάση για Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Και η καλύτερη προσφορά στον Καπιταλισμό είναι η δημιουργία Πολιτικού μετώπου με τον οπορτουνισμό που 100% οδηγεί τον λαό στην καταστροφή και τα ΚΚ στην ενσωμάτωση. ΤΟ ΚΚΕ βγάζει συμπεράσματα απο την Ιστορία του που βιαστήκανε απο την ΟΠορτουνιστιή σκουριά του 20ου Συνεδρίου. Το πρόγραμμα του ΚΚΕ τις 6ης ολομέλειας του 1936 μιλάει για Δικτακτορία του Προλεταριάτου. Εγινε Κουρελόχαρτο το 1937 απο τους ΣΙΑΝΤΟ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ ΝΕΦΕΛΟΥΔΗ. Το ίδιο και το 2ο και 3ο Γράμμα του Ζαχαριάδη που μιλάει για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο και σε ΚΟΜΕΠ του 1942 ο Σιάντος το Βγάζει Σεκταριστικό ενώ ο ίδιος ήτανε Σοσιαλσωβινιστής. Ετσι λοιπόν τα εγκλήματα σε ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ που βαραίνουνε 100% το ΕΑΜ Απο τον χαρακτήρα του στερήσανε την εξουσία στον λαό μας και τον οδηγήσανε στην καταστροφή. Την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ την χρωστάμε στον λαό και στον Ζαχαριάδη και θα είχαμε νικήσει αν το 1948 δεν είχε κλείσει τα σύνορα η προδοτική κλίκα του ΤΙΤΟ στον ΔΣΕ. Παραθέτω ντοκουμέντα. Εκδήλωση του συνασπισμού το 2008 για τα 40 χρόνια του Εσωτερικού. Βιβλίο για τον Ιταλοελληνικό πόλεμο 3η συνδιάσκεψη 1950 2ος τόμος 1949 1968. Επίσης Γιαννάκη πιτσιρίκο να διαβάσεις ξανά τον Αριστερισμό του ΛΕΝΙΝ που δεν λέει πουθενά για πολιτικό μέτωπο και κυβέρνηση μέσα στον καπιταλισμό και τις ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ. Καλό διάβασμα Γιαννάκη Πιτσιρίκο τα Ντοκουμέντα Μπόλικα. Θα σε περιμένω. ΚΟΥΡΑΓΙΟ.......

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:43 μ.μ.

11.29 Γιάννη παρατηρώ μεγάλο εκνευρισμό. Σου βάλανε ντοκουμέντα και δεν απαντάς σε τίποτα. Ο 5.30 είναι καταπέλτης με συγκεκριμένα παραδείγματα απο την ιστορία. Με ενδιαφέρον θα περιμένω τις απαντήσεις σου Γιάννη. Χαιρετώ.

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:28 μ.μ.

5.43 Σε σύγχηση είναι ο φουκαριάρης. Σε λιγό θα αρχίσει να βρίζει απο την στιγμή που δεν έχει επιχειρήματα. Γνωστή η ταχτική του.

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 6:55 μ.μ.

11.29. Ο Λαός δεν θα λύσει κανένα απο τα προβλήματα του όσο τα μέσα παραγωγής είναι στους καπιταλιστές. Οτι δικαιώματα αναγκαστήκανε να παραχωρήσουνε ήτανε με διαφορετικό διεθνή συσχετισμό απο τον φόβο να μην ανατραπούνε.Ο Μοναδικός δρόμος για τον λαό είναι να ενισχύσει παντού την λαική συμμαχία που όσο θα δυναμώνει θα αποσπά προσωρινά μέτρα ανακούφισης με στόχο την Εξοδο απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Δώσε και καμμιά απάντηση σε αυτά που σε ρωτάνε χωρίς να βρίζεις όμως απο αδυναμία.

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:34 μ.μ.

11.29 Μπερδεύτηκες. Για συμμετοχή σε Αστικές κυβερνήσεις έχουνε μιλήσει οι Κάουτσκι Μπουχάριν Ζηνόβιεφ Τρότσκι και όχι ο Λένιν. Δεν σου αξίζει για να δικαιολογήσεις την αγάπη σου στον καπιταλισμό να διαστρεβλώνεις τον Λένιν. Δώσε και καμμιά απάντηση σε αυτά που σε ρωτάνε.

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:59 μ.μ.

11.29 Σοβαρά Γιαννάκη είναι μακριά απο το σήμερα να μιλάμε για ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ που η ευθύνη βαραίνει απόλυτα το ΕΑΜ απο την φύση του. Και αφου ειναι μακριά τοτε γιατί ζητάτε απο το ΚΚΕ να κανει ξανά τα ιδια με τότε ωστε να παρετε την Ρεβάνς για ότι δεν καταφέρατε τότε όπως και με την ΕΔΑ και τον Συναπισμό. Σε βολεύει Γιαννάκη να μην βγάλουμε κανένα συμπέρασμα. Μη φας σου έχουμε Γλαρόσουπα Γιαννάκη. Αλλαξε πλευρό τώρα........

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 8:35 μ.μ.

11.29 Ωστε έτσι Γιαννάκη πιτσιρίκο εμφύλιος λοιπόν η κορυφαία στιγμή της ταξικής πάλης στην χώρα μας η ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ. Ενω κατα την γνώμη σου Γιαννάκη πιτσιρικό είναι ΕΠΟΠΟΙΙΑ η παράδοση του λαού δεμένου χειροπόδαρα στην σφαγή απο τις εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ με την ευθύνη να βαραίνει 100% το ΕΑΜ απο τον χαραχτήρα του στο όνομα του Σοσιαλισμού με στάδια και της εθνικής ενότητας. Και 71 χρόνια μετά ζητάς απο το ΚΚΕ να γίνουνε πάλι τα ίδια. Αρε κούνια που σε κούναγε Πιτσιρίκο.

Ανώνυμος
29 Δεκεμβρίου 2015 στις 11:13 μ.μ.

κκεδες μην εχετε αποριες για το τι ηταν ο Σιαντος! Σας παραπεμπω στο Ραφαηλιδη!Ούτε πρακτορας ουτε τιποτα. Απλα ενας πολιτικος βλακας, ο οποιος μαλιστα μισούσε και τα ρολογια γιατι πηγαιναν δεξια! Του οποιου πολιτικου βλακα του ετυχε λογω απουσιας του Ζαχαριαδη να βρεθει στη θεση γραμματεα του κκε! Αυτό δεν αναιρει την πολιτικη του μετριοτητα και ανυπαρξια

Ανώνυμος
30 Δεκεμβρίου 2015 στις 12:14 π.μ.

11.13 Το πολιτικός βλάκας του δίνει ελαφρυντικά για οσα έκανε απο το 1936 μέχρι το 1945. Εγω τον λεω Οπορτουνιστή μαζί με τους Παρτσαλίδη Νεφελούδη.

Ανώνυμος
30 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:49 μ.μ.

Γιαννάκη τη μουγκαμάρα είναι αυτή. Τη έπαθες πιτσιρίκο...τόσα ντοκουμεντα σου δώσανε κάνε μας ενα σχόλιο. Πες μας κάτι για αυτά που είπανε στην συγκέντρωση του συνασπισμού το 2008 για να γιορτάσουνε τα 40 χρόνια του Εσωτερικού. Σχολίασε μας το οτι χρησιμοποιήθηκε το ΕΑΜ για να διαλύσουνε το ΚΚΕ απο το 1943 τα είχανε όλα έτοιμα....... και ηρθε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και τους τα χάλασε όλα. Ελα Γιαννάκη πιτσιρίκο βγες απο την κρυψώνα σου..........

31 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:14 μ.μ.

To καταλαβαίνω ότι για πολλούς από σας δεν είναι εύκολο να κατανοήσετε ότι όταν κάποιος έχει πραγματική δουλειά δεν μπορεί να ξημεροβραδιάζεται στο ίντερνετ, αλλά προσπαθήστε τουλάχιστον. Πάμε λοιπόν:
1. Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι καπιταλιστές έχουν χεστεί επάνω τους και τρέμουν τον Κουτσούμπα και την Παπαρήγα. Ο καπιταλισμός σύντροφοι κινδυνεύει από αυτόν που πεινάει και καταπιέζεται, όχι από επαγγελματίες χορτάτους επαναστάτες. Όποια θεωρητική κατάρτιση κι έχουν αυτοί οι τελευταίοι, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η διατήρηση και αναπαραγωγή των προνομίων τους.
2. Γι'αυτό η ηγεσία του ΚΚΕ ξαναγράφει την ιστορία με μοναδικό σκοπό να δικαιολογήσει τη σημερινή σεχταριστική στάση του η οποία μέσω μιας μικρής αλλά πιστής εκλογικής/κομματικής πελατείας θα διασφαλίζει την αναπαραγωγή της απόλυτης εξουσίας της ηγετικής γραφειοκρατικής κάστας. Τα "ντοκουμέντα" σας είναι μια απλοϊκή ανάγνωση της ιστορίας: ο κακός Σιάντος, ο κακός Παρτσαλίδης,ο κακός Τίτο, ο καλός Ζαχαριάδης (ο οποίος "σώζεται" διότι απλώς έτυχε να λείπει σε κάποιες κρίσιμες περιόδους), ο κακός λύκος, η κοκκινοσκουφίτσα, τα τρία γουρουνάκια κλπ. Ιστορία που διαμορφώνεται από πρόσωπα και συνωμοσίες ενώ το πως τόσοι πολλοί κακοί προδότες οπορτουνιστές βρέθηκαν σε αποφασιστικές θέσεις του "μοναδικού κόμματος της εργατικής τάξης" μόνο εσείς το ξέρετε. Ερμηνεία της ιστορίας που παραβλέπει τους συσχετισμούς και τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, εντελώς αντιδιαλεκτική, αντιεπιστημονική και κατ επέκταση αντιμαρξιστική. Στο πλαίσιο αυτό και η καταδίκη του ΕΑΜ (αν και χωρίς το ΕΑΜ το ΚΚΕ δε θα είχε καμία επιρροή στο λαό) αλλά και η αναβάθμιση της λογικής αντίδρασης του ΔΣΕ στους διωγμούς σε αγώνα "ταξικής πάλης για την κατάληψη της εξουσίας". Αντιλήψεις που συμπλέουν απόλυτα με την αντικομμουνιστική φιλολογία και θυσιάζουν τα πάντα στο όνομα του μικροκομματικού συμφέροντος.
3. Για κακή σας τύχη τα κείμενα τα Λένιν κυκλοφορούν ακόμα, αλλά για καλή σας τύχη πολύς κόσμος δεν τα διαβάζει. Ο Λένιν στο Αριστερισμό μιλάει σαφώς για τακτικούς συμβιβασμούς συμπεριλαμβάνοντας ακόμα ΚΑΙ συμμετοχή σε αστικές κυβερνήσεις, ενώ βέβαια την εποχή των ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ υπήρχαν τα ένοπλα σοβιέτ, δηλαδή σοβαρές εναλλακτικές συγκρουσιακές επιλογές που δεν υπάρχουν σήμερα.
Θα σας πρότεινα πάντως αν είναι να βάλετε πάλι την κασέτα να σταματήσετε. Την ακούσαμε, τη μάθαμε, φτάνει...

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 2:52 π.μ.

Το ΠΑΣΟΚ μπορεί να πέθανε, οι πασοκιές όμως όχι- κι οι καλύτεροι μαθητές εδώ είναι οι συριζαίοι: Όσο τα αντιλαϊκά μέτρα θα πληθαίνουν, τόσο τα γνωστά βρόμικα παιχνίδια εναντίον του ΚΚΕ θα πυκνώνουν, μπας και τσιμπήσει κανας μ@λάκας απ' αυτούς που ψάχνουν για κουτοπόνηρες θεωρίες συνωμοσίας κλπ. Πότε λοιπόν φτιάχνουν ιστορίες με τον Γερμανό και μετά τις κάνουν γαργάρα, πότε στήνουν παραμύθια, αλλά ο λαός ξέρει, γιατί βλέπει το ΚΚΕ στο πλευρό του κάθε μέρα εκεί που δουλεύει ή ψάχνει για δουλειά, εκεί που ζει και παλεύει. Οπότε μάγκες, όσο λυσσάτε καρφώνεστε. Ψυχραιμία και μην αγχώνεστε τόσο...
Καλή αγωνιστική χρονιά που ξεκινάει με απεργιακό Γενάρη- και ακόμα πιο ΔΥΝΑΤΟ ΚΚΕ!

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 1:06 μ.μ.

7.14 Οσο και να προσπαθείς να κρυφτείς η πραγματικότητα είναι πεισματάρα. Τον Οκτώβρη του 1944 το ΕΑΜ στέρησε απο τον λαό την εξουσία με τις Εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ την στιγμή που το 1943 είχε διαλυθεί η Κ.Δ επειδή τάχα υπήρχανε Εθνικές ιδιομορφίες και καθένας έπρεπε να το Χειριστεί μόνος του. Αυτό συνέβη και το ΕΑΜ Δολοφόνησε τον λαό δίνοντας 52 ημέρες χρόνο στην Ενωμένη αστική τάξη και τους συμμάχους της να μας χτυπήσουνε σε χρόνο που διαλέξανε αυτοί και το ΕΑΜ ΠΟΛΈΜΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΕΛΑΣ τον ΑΡΗ στην Ηπειρο και τον ΕΛΑΣ Πελοποννήσου στα Μέγαρα να επιστρέφει πίσω..... Είχανε τον Ευρωκομμουνιστικό δρόμο έτοιμο και γύρισε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και τους τα χάλασε όλα. Ντοκουμέντα απο την εκδήλωση του Συνασπισμού το 2008 για τα 40 χρόνια του Εσωτερικού......Περίμενω σχόλιο Πιτσιρίκο μη σε πιάσει Μουγκαμάρα πάλι.

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 1:42 μ.μ.

7.14 Ο Συσχετισμός δυνάμεων τον Οκτώβρη του 1944 ήτανε Συντριπτικός υπερ των Επαναστατικών δυνάμεων σε ολόκληρη την Ευρώπη και ιδιαίτερα στην χώρα μας αδυνατώντας οι αγγλοαμερικάνοι να έρθουνε για αυτό χρειαζόντουσαν τις Εγκληματικές συμφωνίες του ΕΑΜ. Το ΚΚΕ γλίτωσε απο την Αντεπανάσταση το 1991 και στην πορεία αποκατάστησε τα Επαναστατικά του Χαραχτηριστικά χαρη στην ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ και την παροσία του σ.ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ και όχι του ΕΑΜ... Στην δύση τα Κ.Κ το 1991 εξαφανιστήκανε γιατί δεν είχανε Ταξικό πόλεμο και Ζαχαριάδη.

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 3:45 μ.μ.

2.52
ρε εισαι πολιτικος ντενεκες με μαρκα μαιλη!ο 7.14 σου εκανε συγκεκριμενη αναλυση. ποσο μ@λάκας πρεπει να εισαι για να μην κατανοεις τι σου γραφει

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 6:21 μ.μ.

3.45 Καμμία ανάλυση δεν έκανε. Το Ερώτημα παραμένει. Γιατί το ΕΑΜ με τις εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ όδήγησε τον λαό δεμένο χειροπάδαρα στην καταστροφή και δεν πήρε την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944. Την στιγμή που η Κ.Δ είχε διαλυθεί το 1943 επειδή δήθεν υπήρχανε Εθνικές ιδιομορφίες..... Περιμένω απάντηση.

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 7:05 μ.μ.

3.45 ΟΙ Βρισιές είναι δείγμα απόγνωσης μιας και δεν έχεις απαντήσεις. Επίσης δείχνει το ήθος σας να μην αντέχεις τον διάλογο. Η Ανάλυση του 7.14 είναι του Καπιταλισμού που έχει μοιράσει στις Ορντινάτζες του

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 7:18 μ.μ.

7.14 Να διαβάσεις ξανά τις θέσεις του Απρίλη όπως και τον Αριστερισμό του ΛΕΝΙΝ. Επίσης το άρθρο του ΛΕΝΙΝ το 1917 που εξηγεί στον Γκρόιλιχ οτι η ΕΛΒΕΤΙΑ ΕΊΝΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΉ ΧΩΡΑ. Καλό διάβασμα Πιτσιρίκο.

Γιώργης Γιωργής
1 Ιανουαρίου 2016 στις 7:22 μ.μ.

Αφού γράφει εδώ μέσα ο μπαμπίνος(Bab) του Μουσολινίσκου για θέματα ΚΚΕ γιατί να μην πετάγονται πορδές και να μιλάνε εξ ονόματος, εξ ουφίτσο, εξ ουφίστας και άλλα ούφα για αυτό;
Καλή χρονιά και λιγότερη εμπάθεια για το Κόμμα... Μπα, δε το βλέπω.
Περισσότερη προσπάθεια στη δουλειά σας... θα την χρειαστείτε σίγουρα!

Ανώνυμος
1 Ιανουαρίου 2016 στις 8:24 μ.μ.

Παραμονές 2 Π.Π γίνανε 2 ελιγμοί για την προστασία της ΕΣΣΔ. Το Μολότοφ Ρίμπεντροπ που πέτυχε 100% τον στόχο του κερδίζοντας 22 πολύτιμους μήνες για την άμυνα διασπώντας το ενιαίο Καπιταλιστικό μπλόκ ξεκινώντας πρώτα τον πόλεμο με την δύση η Γερμανία. Και ο ΕΛΙΓΜΟΣ των Λαικών Μετώπων που παντού φέρανε την καταστροφή με αποτέλεσμα να εγκλοβιστούνε οι λαοί και να μην πάρουνε πουθενά την εξουσία. Μόνο στην Αν.Ευρώπη ο Κόκκινος Στραός έδωσε την δυνατότητα στους λαούς να οικοδομήσουνε Σοσιαλισμό αποτρέποντας την Οπορτουνιστική Αντεπανάσταση απο το να πνίξει τα πάντα στο αίμα όπως το 1918. Η Γαλλία του Λαικού Μετώπου έκλεισε τα Σύνορα το 1936 στην Ισπανία βοηθώντας τον Φράνκο το 1938 παρέδωσε την Τσεχοσλοβακία στον Χίτλερ για να χτυπήσει την ΕΣΣΔ οπως επίσης βοήθησε την Φιλανδία οταν χτύπησε την ΕΣΣΔ. Το 1943 διαλύθηκε η Κ.Δ επειδή τάχα υπήρχανε Εθνικές ιδιομορφίες. Αποτέλεσμα καταστροφή παντού σε συνθήκες που οι Δυτικοί καπιταλιστές τρέχανε να σώσουνε για τον καπιταλισμό ότι προλάβουνε στο Βερολίνο. Τα Λαικά Μέτωπα σε ρόλο παντού τις 5ης Φάλαγγας για την Σωτηρία του Καπιταλισμού.Περιμένω απαντήσεις απο τον Γιαννάκη τον πιτσιρίκο που μουγκάθηκε και κρύφτηκε. Ελα Πιτσιρίκο κάνε Κουράγιο........

2 Ιανουαρίου 2016 στις 10:34 π.μ.

Έκανα τη σαφή ανάλυσή μου και όποιος δεν καταλαβαίνει (ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει γιατί κινδυνεύει ο κομματικός του μισθός) πρόβλημά του. Να συμπληρώσω μόνο ότι στο φοβερό "ερμηνευτικό σχήμα σας" ότι μας βολεύει είναι "ελιγμός" και ότι δεν μας βολεύει είναι συνωμοσία των προδοτών οπορτουνιστών. Επίσης ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση στο κατά πόσο είναι μαρξιστική, επιστημονική διαλεκτική η ερμηνεία της ιστορίας με βάση τα πρόσωπα. Δηλαδή μας λέτε ότι αν ο Ζαχαριάδης δεν είχε γυρίσει από το Νταχάου να κάνει την "εποποιία" του, σήμερα το κόμμα θα ήταν άγνωστο. Η ανάλυσή σας είναι για τα πανηγύρια, όπως κι εσείς άλλωστε. Θυμηθήκατε και το Ζαχαριάδη και τον Άρη, αυτούς που το ίδιο το κόμμα έβγαλε προδότες κλπ, και προσπαθείτε να τους στριμώξετε στο αφήγημά σας. Το ΕΑΜ είναι η κορυφαία στιγμή και έκφραση της αντίστασης του λαού αλλά δεν ήταν - και δεν είναι - ιδιοκτησία του ΚΚΕ, γι' αυτό το θάβετε σαν ξεφτιλισμένοι για να μην κλονιστεί η πίστη στην Παπαρήγα και στον Κουτσούμπα. Ο ΔΣΕ ήταν η αντίδραση στις αντικομμουνιστικές διώξεις και τίποτα παραπάνω. Το ΚΚΕ την επιβίωσή του την οφείλει αποκλειστικά στο σφετερισμό του ΕΑΜ, το οποίο τώρα φτύνει για να επιβιώσει η άεργη νομενκλατούρα. Παρεμπιπτόντως πηγή με θέμα "εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια του συνασπισμού" ούτε ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει. Προφανώς υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις στις οποίες έχετε αλλεργία, όπως φαίνεται, αλλά δυστυχώς για σας εδώ δεν σβήνουν τα σχόλια των "αντιφρονούντων".
7.05 Έχεις να αντικρούσεις κάτι στην ανάλυση; Προφανώς όχι. Καθόλου παράξενο...
7.18 Διάβασε εσύ για αρχή τις Θέσεις του Απρίλη και τον Αριστερισμό, γιατί δεν έχεις ιδέα τι λένε, και άσε τις υποδείξεις για αργότερα.
Γιώργης Γιώργης [να κι ένας με όνομα]. Πορδή είναι ο τρόπος της ομιλίας στο σπίτι σου, ε; Το καταλαβαίνω..
8.24 Όλα αυτά που γράφεις τα έχω καταρρίψει άπειρες φορές. Από κει και πέρα επειδή δεν είμαι μισθωδοτούμενο κομματόσκυλο που "δουλειά" του είναι να κοπροσκυλιάζει όλη μέρα στο ίντερνετ θα περιμένεις λίγο για απαντήσεις, εφόσον βέβαια πάρω κι εγώ καμία...απάντηση στα ερωτήματά μου.

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 3:58 μ.μ.

10.34 Καλώς τον Γιαννάκη τον Πιτσιρίκο. Δεν απάντησες σε τίποτα και τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Το ΕΑΜ με τις Εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ στέρησε απο τον λαό την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944. Την στιγμή που το 1943 είχε διαλυθεί η Κ.Δ επειδή τάχα υπήρχανε ιδιομορφίες........Ετσι δόθηκε χρόνος 52 ημέρες στην Αστική τάξη και τους Συμμάχους της να φέρουνε Στρατό και το ΕΑΜ να πολεμήσει με το Εφεδρικό ΕΛΑΣ τον ΑΡΗ στην Ηπειρο και τον ΕΛΑΣ Πελοποννήσου να φεύγει πίσω........ Είχανε έτοιμο τον Ευρωκομμουνιστικό δρόμο και τους χάλασε τα σχέδια ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ που θα είχαμε κερδίσει αν το 1948 δεν έκλεινε τα Σύνορα η προδοτική Κλίκα του ΤΙΤΟ. Η Ευθύνη για την Ηττα το 1944 βαραίνει 100% το ΕΑΜ. Εκδήλωση συνασπισμού για τα 40 χρόνια του Εσωτερικού. Η Περιγραφή της προδοσίας. Θέσεις του Απρίλη τον Αριστερισμό του Λένιν όπως και το άρθρο του στον Γκρόιλιχ που του εξηγεί γιατί η ΕΛΒΕΤΙΑ είναι Ιμπεριαλιστική χώρα. Και είπαμε το ΚΚΕ τηνν γλίτωσε το 1991 λόγω ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΔΣΕ. Στην δύση που δεν είχανε Ταξικό πόλεμο Σμπαράλια όλα. Καλό διάβασμα Γιαννάκη Πιτσιρίκο θα μάθεις. Περιμένω..........................

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 4:03 μ.μ.

10.34 Ο ΑΡΗΣ διαγράφηκε στην 11η Ολομέλεια τον Απρίλη του 1945 στο όνομα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΣΤΑΔΙΑ των ιδεολογικών σου προγόνων Σιάντος Παρτσαλίδης Νεφελούδης.Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ Διαγράφηκε όταν ο Χρουτσόφ το 1956 διόρισε τους Ιδεολογικούς σου προγόνους Παρτσαλίδη και σία. Ετσι είναι η σύγκρουση με το Οπορτουνιστικό Καρκίνωμα. Αν σου ξεφύγει γίνεται χάος Πιτσιρίκο.

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 4:24 μ.μ.

10.34 Γιαννάκη μη κάνεις την παλαβή. Θα πατήσεις 40 χρόνια Εσωτερικό και θα τα βρεις όλα. Η Προδοσία με δικά σας λόγια. Καλό διάβασμα Πιτσιρίκο.

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 4:53 μ.μ.

10.34 Σου έχουνε κάνει τόσες ερωτήσεις με ντοκουμέντα και δεν απαντάς πουθενά. Μη κρυφτείς πάλι στην τρύπα σου. Ξεφτίλα........................................................

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 4:57 μ.μ.

1ο.34 Ο Λαός ασφαλώς και έκανε αντίσταση Γιαννάκη Πιτσιρίκο. ΣΒΩΛΟΣ ΚΥΡΚΟΣ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟΣ ΠΑΣΑΛΙΔΗΣ ΣΙΑΝΤΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ Αυτόν τον λαό τον προδώσανε στο όνομα της Εθνικής Ενότητας και του Σοσιαλισμού με Στάδια. Για αυτό το Εγκλημα του ΕΑΜ θα μας πεις κάτι η Μουγκάθηκες.

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 5:58 μ.μ.

10.34 Γιαννάκη μια απορία εσύ που ξέρεις. Αφού ο ΔΣΕ ήτανε μια άμυνα στις διώξεις και τίποτα άλλο γιατί οι όμαδες αυτοάμυνας και ο ιδιος ο ΑΡΗΣ κυνηγηθήκανε σαν τυχωδιοκτες μετά την Βαρκιζα και ξεκίνησε οργανωμένα με την εγκριση του κόμματος μόνο αφου γύρισε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ. Γιατί πριν τους κυνηγούσανε ΣΙΑΝΤΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ................ Μην κρυφτείς πάλι...Περιμένω πιτσιρίκο.

XXXLargeKKE
2 Ιανουαρίου 2016 στις 6:24 μ.μ.

Προς GH Παναγιώτη Ανώνυμος

ρε συντρόφι πιστεύεις αληθινά πως μέσα από σχολιασμό σε blogs μπορεί να στρωθεί κανονική κουβέντα;
πιστεύεις πως θα πείσεις ή θα πειστείς;
εντάξει είναι ενδιαφέρουσα η άποψή σου αλλά ισοπεδωτική η λογική σου και στην προσπάθεια να απλοποιήσεις τα πράματα φθάνεις στην απλοϊκότητα των επιχειρημάτων σου, δεν το βλέπεις;
Ούτε έγκλημα ήτανε to EAM γιατί θέλεις τότε δολοφόνους, ούτε ντε και καλά εγκληματικές οι συμφωνίες του γιατί ο Ιωαννίδης λέει πως χάθηκε το ζήτημα τον Δεκέμβρη. Έτσι απλά;!
Λοιπόν, λάθη έγιναν με σοβαρές - σοβαρότατες θα έλεγα - συνέπειες και μία από αυτές είναι πως το ΚΚΕ δηλώνει πως δεν θα τα ξανακάνει. Ούφου!

ΥΓ. Η εμμονή σου να μιλάς με κάποιον που ρώτησε "γιατί το ΚΚΕ είναι στην Βουλή;" ωσάν να στέλνει όλους τους χριστιανούς στο άγιο όρος να περιμένουν την δευτέρα παρουσία με κάνει να ξύνω το κεφάλι μου και να το έχω ματώσει.
Μήπως είσαι ο Ρούσης και ο άλλος μαθητής σου; LoL

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 6:44 μ.μ.

1ο.34 Εδώ έχεις δίκιο πιτσιρίκο. Το ΕΑΜ πραγματικά ήτανε η κορυφαία στιγμή Εγκλωβισμού του λαού κατω απο την Αγγλική Σημαία Θωριτικοποιόντας τον ΕΛΙΓΜΟ και την στιγμή που η Κ.Δ είχε διαλυθεί απο το 1943 γιατί δήθεν υπήρχανε Εθνικές Ιδιομορφίες και έπρεπε να το χειριστούνε χώρια. Αυτό ακριβώς κάνανε χώρια. Αρα ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ έγκλημα 100% του ΕΑΜ ΠΙΤΣΙΡΊΚΟ...

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2016 στις 9:20 μ.μ.

10.34 Δεν έκανες καμμία ανάλυση μη παραμυθιάζεις τον ευατό σου για να το πιστέψεις. Η Πραγματικότητα είναι πεισματάρα. Γιατί το ΕΑΜ Εγκλώβισε τον λαό κάτω απο την Αγγλική Σημαία και την αστική τάξη και δεν πήρε την εξουσία τον οκτώβρη του 1944 σφάζοντας τον λαό. Περιμένω.

Ανώνυμος
3 Ιανουαρίου 2016 στις 10:22 π.μ.

6.24 Τα Λαικά Μέτωπα καταστρέψανε τους λαούς και πουθενά δεν πήρανε την εξουσία Θεωριτικοποιόντας τον Ελιγμό. Το Ερώτημα παραμένει. Γιατί το ΕΑΜ υπόγραψε τις εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ και στέρησε την εξουσία απο τον λαό τον οκτώβρη του 1944.Την στιγμή που η Κ.Δ είχε διαλυθεί το 1943 επειδή τάχα υπήρχανε Εθνικές Ιδιομορφίες........... Αυτό είναι το ερώτημα και δεν το απαντας με το να πετάς την μπάλα στην εξέδρα.....

Ανώνυμος
3 Ιανουαρίου 2016 στις 1:04 μ.μ.

6.24 Δεν μίλησε κανείς για Δεκέμβρη. Το ζήτημα είναι γιατί το ΕΑΜ δεν πήρε την Εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 μετατρέποντας τον πόλεμο σε Ταξικό χωρίς ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ την στιγμή που η Κ.Δ είχε διαλυθεί με το παραμύθι των Εθνικών ιδιομορφιών....Ελα ντε............

4 Ιανουαρίου 2016 στις 10:00 μ.μ.

Έχετε λυσσάξει, 8 σχόλια μόνο σ' εμένα. Σας χαλάω το προπαγανδιστικό παραμύθι και το φυσάτε και δεν κρυώνει. Σας έχω βάλει και τρέχετε. Τι έγινε; Σας απειλήσανε από το "κόμμα" ότι θα σας κόψουν το μεροκάματο; Προφανώς σας σφυρίξανε από κάπου ότι η ερμηνεία σας είναι εντελώς αντιμαρξιστική και αντιδιαλεκτική και ότι κανένας αληθινός κομμουνιστής δε θα καταδικάσει το ΕΑΜ και το σύνολο της τότε ηγετικής ομάδας ως προβοκάτορες, οπότε επαναλαμβάνετε συνέχεια την κασέτα για πρόκληση εντυπώσεων. Δυο σημεία μόνο: αν στο "40 χρόνια συνασπισμός" [ότι κι αν σημαίνει αυτό] λένε ότι "ήρθε ο Ζαχαριάδης και τα χάλασε όλα" τότε κάνουν την ίδια ερμηνεία με εσάς αλλά αντεστραμμένη: αυτοί δαιμονοποιούν το Ζαχαριάδη ενώ εσείς τον θεοποιείτε, αλλά και οι δύο την ίδια αντιεπιστημονική προσέγγιση κάνετε. Α, και ο Άρης καταδικάστηκε μετά την επιστροφή του Ζαχαριάδη... Πείτε στα αφεντικά σας ότι δε σας παίρνει και σταματήστε το εδώ...γιατί θα αποκαλυφθεί το βρώμικο παιχνίδι που παίζετε. Μη σας βγει ξινό το μεροκάματο...

Ανώνυμος
5 Ιανουαρίου 2016 στις 12:29 π.μ.

1Ο.00 Γιαννάκη πιτσιρίκο εκτίθεσαι. Ο ΑΡΗΣ διαγράφηκε στην 11η Ολομέλεια τον Απρίλη του 1945 στο όνομα της Εθνικής Ενότητας και του Σοσιαλισμού με Στάδια. Η Απόφαση κρατήθηκε μυστική και δημοσιευθηκε στις 12 ιούνη του 1945. Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ γύρισε 30 Μάη του 1945 και ανέλαβε Γ.Γ στο 7ο Συνέδριο Οκτώβρης του 1945. Μαπα το Καρπούζι Πιτσιρίκο. Στο θέμα μας τώρα πιτσιρίκο. ΤΟ ΕΑΜ με τις Εγκληματικές συμφωνίες ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ στέρησε τον λαό απο την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944 την στιγμή που η Κ.Δ είχε διαλυθεί λόγο εθνικών ιδιομορφιών. Ετσι λοιπόν το ΕΑΜ έδωσε 52 μέρες χρόνο στην Αστική τάξη να φέρει Στρατό και να χτυπήσει και το ΕΑΜ να πολεμήσει μόνο με το Εφεδρικό ΕΛΑΣ έχοντας τον Ευρωκομμουνιστικό δρόμο έτοιμο. Ηρθε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και τους τα χαλασε όλα λένε οι ίδιοι. Την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ την χρωστάμε στον ηρωα ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ που θα είχαμε κερδίσει αν δεν έκλεινε τα σύνορα το 1948 η Συμμορία του ΤΙΤΟ.Περιμένω απαντήσεις πιτσιρίκο θα μάθεις.

Ανώνυμος
5 Ιανουαρίου 2016 στις 12:50 π.μ.

10.00 Δεν στα είπε καλά αυτός που σε πληρώνει Γιαννάκη πιτσιρίκο. Πηγαινε κοίτα τις ημερομηνίες που γύρισε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ποτε ανέλαβε Γ.Γ και ποτε διαγράφηκε ο ΑΡΗΣ απο τους Σιάντο Παρτσαλίδη Νεφελούδη τους ιδεολογικούς σου προγόνους Πιτσιρίκο. ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.

Ανώνυμος
5 Ιανουαρίου 2016 στις 1:03 π.μ.

12.29 Τη να ξέρει ο Γιαννάκης σύντροφε. Αυτό το παραμύθι του είπανε και ήρθε να μας το σερβίρει ο Φουκαριάρης και τώρα που έγινε ξεφτίλα τρέχει και δεν φτάνει. Πιτσιρικάς είναι θα μάθει

Ανώνυμος
5 Ιανουαρίου 2016 στις 1:34 π.μ.

10.00 Ασε την παλαβή Γιαννάκη μη τα μπερδεύεις.Δεν λέμε 40 χρόνια Συνασπισμός. Λέμε 40 χρόνια του Εσωτερικού εκδήλωση του Συνασπισμού το 2008. Λένε ξεκάθαρα ότι είχανε έτοιμη την διάλυση του ΚΚΕ απο το 1943 και ήρθε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και τους τα χάλασε όλα. Αντε καλό διάβασμα.

Ανώνυμος
5 Ιανουαρίου 2016 στις 5:53 μ.μ.

1.34 Θα κρυφτεί πάλι στην τρύπα του. Του έχουνε φύγει τα βρακιά και τρέχει να τα μαζέψει. Τώρα πάει να χωθεί στην τρύπα του.

6 Ιανουαρίου 2016 στις 12:09 π.μ.

Βλέπω έπεσε η ροή από τα 8 στα 5 σχόλια εναντίον μου. Καλά πάτε. Και για πέστε μου ορέ παλικάρια: ο Ζαχαριάδης ήταν ο ήρωας, ο Σούπερμαν, έκανε εποποιίες (εδώ γελάμε), τους χάλασε τα σχέδια για τη διάλυση του ΚΚΕ - μια ομάδα μόνος του - και δεν μπορούσε να αλλάξει την απόφαση για τη διαγραφή του Άρη αν διαφωνούσε; Σε ποιους τα πουλάτε αυτά;
1.34 Βάλε το link ρε βούρλο (αν υπάρχει) να το δούμε. Τόσο αναλφάβητος είσαι; Άλλωστε σας την είπα τη γνώμη μου: ούτε ήρωας ούτε δαίμονας ο Ζαχαριάδης. Αλλά εσείς μούγκα...
5.33 Για τρύπες και κατεβασμένα σώβρακα έχεις μάθει από το σπίτι σου, ε; Ζώον...

Ανώνυμος
7 Ιανουαρίου 2016 στις 11:13 μ.μ.

12.09 Είπαμε ο ΑΡΗΣ διαγράφηκε απο τους Ιδεολογικούς σου προγόνους ΣΙΑΝΤΟ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ στην 11η Ολομέλεια τον απρίλη του 1945. Κρατήθηκε μυστική και δημοσιευθηκε 12 Ιούνη. Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΔΗΣ επέστρεψε 30 ΜΑΗ και ανέλαβε Γ.Γ ΤΟΝ ΟΚΤΏΒΡΗ ΤΟΥ 1945 ΣΤΟ 7ο Συνέδριο.Μικρός είσαι θα μάθεις Φουκαριάρη

9 Ιανουαρίου 2016 στις 1:21 π.μ.

11.13 Άστο μικρούλη, δεν το σώζεις. Ο ίδιος ο Ζαχαριάδης φέρεται να δηλώνει στο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 12 Ιούνη τη διαγραφή του Άρη. Και μάλιστα τότε ήταν όλοι ενθουσιασμένοι με την έλευση του Αρχηγού (όπως αναφέρεται στα τότε δημοσιεύματα) από τη Γερμανία. Αν διαφωνούσε θα ανακαλούσαν αμέσως την απόφαση, αλλά τον πούλησε και αυτός τον Άρη. Πήγαινε στη γωνία να δεις αν έρχομαι...

Ανώνυμος
10 Ιανουαρίου 2016 στις 10:31 μ.μ.

1.21 Οσο και να προσπαθείς τον ευατό σου ξεφτιλίζεις και τιποτα παραπάνω. Και δείχνει την Αντικομμουνιστική σας εμπάθεια. Ο ΑΡΗΣ διαγράφηκε απο την 11η Ολομέλεια τον Απρίλη του 1944 στο όνομα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ και του ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ με ΣΤΑΔΙΑ. Αυτή η απόφαση δημοσιεύθηκε στον Ριζοσπάστη στις 12 Ιουνη απο την ηγεσια του ΚΚΕ ΣΙΑΝΤΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ. Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ γύρισε στις 30 ΜΑΗ ΤΟΥ 1945 και ανέλαβε Γ.Γ στο 7ο Συνέδριο τον Οκτώβρη του 1945.Αυτή είναι η πραγματικότητα για κάθε λογικό άνθρωπο. Για τους Ορκισμένους Αντικομμουνιστές είναι άλλη υπόθεση

Ανώνυμος
10 Ιανουαρίου 2016 στις 10:57 μ.μ.

Σε ΚΟΜΕΠ του 1942 υπάρχει το 3ο Γράμμα του σ.ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ που χαραχτηρίζει τον 2Π.Π Ιμπεριαλιστικό. Μαζί υπάρχει άρθρο του σιάντου...... που βγάζει το γράμμα Σεχταριστικό την στιγμή που ο ίδιος ήτανε Σοσιαλσωβινιστης μαζί με τον Παρτσαλίδη.... Φαίνεται λοιπόν πεντακάθαρα οτι το ΕΑΜ φτιάχτηκε σκόπιμα σε λάθος βάσει έχοντας έτοιμο τον Ευρωκομμουνιστικό δρόμο. Σε αυτήν την λογική διαγράψανε τον ΑΡΗ Τον ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ 1945 και γνωρίζοντας οτι εχει σωθεί ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ είναι στην Γαλλία και περιμένει να επιστρέψει κρατήσανε την διαγραφή μυστική και την δημοσιεύσανε στις 12 Ιούνη για να του στήσουνε προβοκάτσια αυτοί που διαστρεβλώνοντας τον Χαραχτήρα του πολέμου δεν διεκδίκησε το ΕΑΜ την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944.

Ανώνυμος
10 Ιανουαρίου 2016 στις 11:19 μ.μ.

Σε εκδήλωση του Συνασπισμού το 2008 για να γιορτάσουνε τα 40 Χρόνια του Εσωτερικού.....υπάρχει ολόκληρη ομιλία του Κρίκκα με αναφορές στον Παρτσαλίδη.....που εξηγεί οτι είχανε έτοιμη την διάλυση του ΚΚΕ απο το 1943........αλλα γύρισε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και τους τα χάλασε όλα. Είχανε κάνει την προετοιμασία με την διάλυση της ΟΚΝΕ το 1943.....συνεχίσανε με την διάλυση των Κ.Ο 1958 1974. Το ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ σε όλο του το μεγαλείο.

11 Ιανουαρίου 2016 στις 12:07 π.μ.

10.31 Το παραμύθι σου δε βγαίνει, άστο. Ή ο Ζαχαριάδης ήταν ο σούπερ ήρωας που τα έκανε όλα, άρα τουλάχιστον δε θα ήταν αυτός που ανακοινώνει τη διαγραφή του Άρη, ή συμφωνούσε και αυτός. Και γιατί δεν έκανε αποκατάσταση του Άρη μετά, όσο ήταν Γ.Γ.; Αυτό επιβάλει η λογική με την οποία είναι τσακωμένα όλα τα χάπατα που τρώνε τις μπούρδες που γράφεις. Όχι και αυτοί που πουλήσανε τον Άρη και τον θυμηθήκανε το 2011 να μιλάνε κιόλας. Σε ποιους τα πουλάτε αυτά;

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 1:18 π.μ.

12.07 Μπορείς να λες όσα παραμύθια θέλεις σαν Εμισθο τρολ που είσαι. Η Πραγματικότητα όμως είναι πεισματάρα μαζί με τα Ντοκουμέντα.Γ.Γ ήτανε στην διάρκεια του ΔΣΕ και σε συνθήκες πολιτικής προσφυγιάς μέχρι το 1956 με την επικράτηση της Οπορτουνιστικής Αντεπανάστασης στην ΕΣΣΔ οπου διαγράφηκε εξορίστηκε και επανήλθανε αυτοί που υπογράψανε τα εγκλήματα σε ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ. Η Σκουριά του 20ου Συνεδρίου τελείωσε το 1991. Τα συμπεράσματα απο την ιστορία είναι καταπέλτης. Ο Οπορτουνισμός αποτελεί την 5η Φαλαγγα του καπιταλισμού που κατέστρεψε τα Κ.Κ Πραγματικό ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ.

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 1:44 π.μ.

12.07 Τη θα έλεγες για ενα Πολιτικό μέτωπο ωστε να κάνετε ξανά τα ίδια με τότε Πως σου φαίνεται.

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 10:28 π.μ.

Σύντροφοι τον κράξανε και σε άλλη ανάρτηση. Γνωστό Κοπρόσκυλο είναι ολη μέρα μέσα εδώ είναι για αντικομμουνισμό. Και του πετάνε και ένα κόκαλο τα αφεντικά του.

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 1:27 μ.μ.

12.07 Την λογική στην εξηγήσανε και οι άλλοι Σύντροφοι μου αλλά οταν είσαι ταγμένος να κάνεις Αντικομμουνισμό είναι λογικό να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Συνέχισε μέσα στον Βόθρο σου το Μεροκάματο να πέφτει.

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 2:18 μ.μ.

Γιάννης.Εξήγησε μου κάτι. Λες οτι ειχε δίκιο ο ΑΡΗΣ που έλεγε οτι έπρεπε να πάρουμε την εξουσια τον Οκτώβρη του 1944 χωρίς τις συμφωνίες που υπόγραψε το ΕΑΜ με τους Αγγλους και την Αστική τάξη. Και αμέσως έρχεσαι σε αντίφαση και διαφωνείς με τον Ταξικό πόλεμο του ΔΣΕ που χωρίς τον Ζαχαριάδη δεν θα είχε γίνει. Αυτήν την αντίφαση δεν την βλέπεις Χαιρετώ.

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 10:04 μ.μ.

2.18 Χαμένα τα έχει δεν μπορεί να σου εξηγήσει τίποτα. Οτι του λένε γράφει προκειμένου να πάρει το μεροκάματο. Εδώ μας λέει οτι δεν φταίει το ΕΑΜ και οι Σιάντος Παρτσαλίδης που με τα εγκλήματα που υπογράψανε σε ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΖΕΡΤΑ και έχασε ο λαός την εξουσία τον οκτώβρη του 1944 την στιγμή μάλιστα που είχανε διαλύσει την Κ.Δ το 1943 γιατί τάχα μου υπήρχανε Εθνικές ιδιομορφιες. Ετσι λέγεται τώρα ο Ευρωκομμουνιστικός δρόμος που τον είχανε ετοιμο απο τότε. Και ενώ σε αυτην ακριβώς την λογική Σιάντος Παρτσαλίδης διαγράψανε τον ΑΡΗ του φταίει ο Ζαχαριάδης που γύρισε 30 Μάη του 1945 μετά απο 8.5 χρόνια και ανέλαβε Γ.Γ τον Οκτώβρη του 1945 στο 7ο Συνέδριο. Και βέβαια κάνει το παγώνι στο 3ο Γράμμα του Ζαχαριάδη δημοσιευμένο σε Κομεπ του 1942 που μιλάει για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο και δίπλα άρθρο του Σιάντου που βγάζει το Αρθρο Σεχταριστικό την στιγμή που ο Σιάντος ήτανε Σοσιαλσωβινιστής και έτσι έφτιαξε και το ΕΑΜ.

Ανώνυμος
11 Ιανουαρίου 2016 στις 11:37 μ.μ.

2.18 Εδω υπάρχει εκδήλωση του Συνασπισμού το 2008 για να Γιορτάσουνε τα 40 χρόνια του Εσωτερικού.....με αναφορές στον Παρτσαλίδη που λένε ξεκάθαρα το ότι απο το 1943 είχανε έτοιμη την διάλυση του ΚΚΕ μέσω του ΕΑΜ και ήρθε ο Ζαχαριάδης και τους τα χάλασε όλα. Την ΟΚΝΕ την διαλύσανε το 1943 δεν χρειαζότανε λέει........

Ανώνυμος
12 Ιανουαρίου 2016 στις 12:52 π.μ.

10.04 Αυτό βλέπω.Προκειμένου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα λέει άλλα για άλλα και τελείως αντιφατικά μεταξύ τους. Φαίνεται ξεκάθαρα η αντικομμουνιστική του λύσσα και οτι είναι Επαγγελματικό τρολ.

12 Ιανουαρίου 2016 στις 11:21 μ.μ.

Βλέπω γυρίσατε όλοι από τις διακοπές και πήρατε μπρος. Πάλι στα 8 μηνύματα εναντίον μου, αφού δεν μπορεί να τα βγάλει κανένας πέρα μόνος του. Πληρώνει καλά το "κόμμα" για να αφιερώνεστε σε ένα "παλιοτρόλ" τόσοι "ανώνυμοι" που καραδοκείτε πότε θα γράψω σχόλιο. Σας έχω κάνει να τρέχετε βρομόσκυλα και το φυσάτε και δεν κρυώνει γιατί δεν μπορείτε να μου σβήσετε τα σχόλια όπως κάνατε στο Σφυροδρέπανο. Τσούζει η αλήθεια και πραγματικότητα, ε; Για βρομοδουλειές επί πληρωμή ξέρετε και εσείς και οι οικογένειές σας, χαραμοφάηδες ανεπάγγελτοι βρομιάρηδες.
2.18 Εσύ που πήγες κάτι να πεις περί αντίφασης: ο Άρης διέβλεπε, πολύ σωστά, ότι τα είχαν κάνει πλακάκια με τους Άγγλους και τους Ταγματασφαλίτες και θα έπαιρναν τους κομμουνιστές στο κυνήγι με την πρώτη ευκαιρία. Ότι δεν έπρεπε να τους εμπιστευτούν, όπως και έγινε μετά. Έκανε ΠΡΑΚΤΙΚΗ ανάλυση και πρόβλεψη, όχι κάποια γενική θεωρητική ανάλυση περί "ταξικότητας". Εντούτοις το ΚΚΕ δεν τον αποκαθιστούσε τόσα χρόνια (και επί Ζαχαριάδη) γιατί τόλμησε να δείξει "απειθαρχία". Ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρξει "καθαρός" ταξικός πόλεμος ή "καθαρή" κοινωνική επανάσταση το εξηγεί ο Λένιν στον "Αριστερισμό".

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 10:05 π.μ.

11.21 Να διαβάσεις τον Αριστερισμό του ΛΕΝΙΝ για τον Καπιταλισμό στο Ιμπεριαλιστικό Στάδιο. Είσαι σε σύγχηση και λες αντιφατικά πράγματα. Ολα θα είχανε τελειώσει αν το ΕΑΜ Τον Οκωβρη του 1944 έπαιρνε την εξουσία. Δεν το κάνανε έχωντας έτοιμο τον Ευρωκομμουνιστικό δρόμο την στιγμή που διαλύσανε την Κ.Δ το 1943 επειδή τάχα υπήρχανε Εθνικές ιδιομορφίες. Υπάρχει ΚΟΜΕΠ του 1942 με το 3ο Γράμμα του Ζαχαριάδη που μιλάει για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο και άρθρο του Σιάντου που το βγάζει Αριστεριστικό ενώ ο ίδιος ήτανε Σοσιαλσωβινιστήςκαι έτσι έφτιαξε και το ΕΑΜ. Αυτά που λες για τον ΑΡΗ είναι αντιφατικά. Οποιος είναι μαζί του ειναι και με την ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΔΣΕ σαν Ταξικός πόλεμος και με τον Ζαχαριάδη. Οσο για τις βρισιές καταλαβαίνω το Μεροκάματο.......

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 10:39 π.μ.

11.21 Καλό είναι να σκέφτεσαι δικά σου και να μην επαναλαμβάνεις οτι λένε οι άλλοι. Ολοι την ημέρα εδω Κοπροσκυλιάζεις για το ξεροκόματο. Καμμιά απάντηση επι της ουσίας θα δώσεις η στο απαγορεύουνε τα Αφεντικά σου.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 11:25 π.μ.

11.21 Ο ΑΡΗΣ διαγράφηκε στο όνομα της Εθνικής Ενότητας και του Σοσιαλισμού με Σταδια των Ιδεολογικών σου προγόνων ΣΙΑΝΤΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ ΝΕΦΕΛΟΥΔΗΣ οι οποιοι διοριστήκανε με την βια στην Ηγεσία του ΚΚΕ στο 20ο Συνέδριο του 1956 όταν διαγράφηκε ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ και εξοριστος δολοφονηθηκε. Οπως γίνανε όλα Οπορτουνιστικό τσιμέντο μέσα στο Μπάχαλο της ΕΔΑ μέχρι το 1974 ήτανε αδύνατο να αλλάξει οτιδήποτε μέχρι το 1991 και την ολοκλήρωση των Ανατροπών. Απο εκεί και μετά πετώντας έξω όλα τα Οπορτουνιστικά Σκουπίδια με πρώτο τον Φαράκο ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για εσας. Βγάζοντας πολύτιμα συμπεράσματα διορθώνονται τα εγκλήματα του Οπορτουνισμού. Αποκατασταθήκανε ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΑΡΗΣ όπως επίσης και οι ΒΑΒΟΥΔΗΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ που τους κατηγόρησε για Πράκτορες η Κυρία Παππά......... Ερχεται μέσα στο 2016 ο 1ος Τόμος με τα εγκλήματα του ΕΑΜ σαν Πολιτικό Μέτωπο ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ και ακολουθεί ο 3ος με τα εγκλήματα Φαρακου Αλαβάνου Λαφαζάνη και σία. Διαχρονικό συμπέρασμα. Η Μάχη ενάντια στο Οπορτουνιστικό καρκίνωμα είναι συνεχής οποιαδήποτε χαλάρωση αποτελεί καταστροφή γιατί προκειται για την 5η Φάλαγγα του Καπιταλισμού. ΟΙ Φασίστες μπροστά στους Οπορτουνιστές είναι Αγγελούδια. ΟΙ Εχθροι ήρθανε ντυμένοι φίλοι...........

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 11:31 π.μ.

11.21 Ο Αρης μιλούσε για Ταξικό πόλεμο απο το 1943. Ελεγε οτι δεν έπρεπε να είχε γίνει ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ και να πάρουμε την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944. Δεν έγινε απο την φύση του ΕΑΜ που κατέστρεψε τα πάντα. Ολα τα άλλα είναι Οπορτουνιστικές τρίχες για να πάρεις το Μεροκάματο. Συνέχισε να Γελιοποιήσε.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 11:40 π.μ.

11.21 Μην παραμυθιάζεις τον ευατό σου οτι απαντάς για να το πιστέψεις. Αερολογίες λες χωρίς κανένα νόημα. Είναι αποκαλυπτικά όμως για το κατάντημα του Οπορτουνιστή που προσπαθεί να σώσει πάση θυσία τον Καπιταλισμό. Δεν φαντάζεσαι πόσο καλό μας κάνεις.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 1:47 μ.μ.

11.21 Οταν λες γιατί δεν τον αποκατάστησε ο Ζαχαριάδης σίγουρα κάνεις πλάκα σε συνθήκες Ταξικού πολέμου με τον ΔΣΕ μεχρι το 1949 και μετά στο εξωτερικό μέχρι το 1956 σε διαδικασία αλλαγής προγράμματος απο την καταστροφή που έφερε το ΕΑΜ. Αυτά θα πας να τα πεις στα νήπεια που κάνεις παρέα.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 3:31 μ.μ.

11.21 Η Αστική Τάξη μαζί με τους Συμμάχους της Αγγλους και Γερμανούς απο το 1943 έκανε Ταξικό πόλεμο. Μαζί φτιάξανε τα Ταγματα ασφαλείας. Εδώ ακριβώς φαίνεται η Εγκληματική πολιτική του ΕΑΜ με τον λάθος τρόπο που το έφτιαξε η ηγεσία του ΚΚΕ Σιάντος Παρτσαλίδης Νεφελούδης βγάζοντας λάθος το 2ο και 3ο γράμμα Ζαχαριάδη που μιλούσε για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο βλέποντας στην σωστή του βάση των Ελιγμό των Λαικών Μετώπων χωρίς να τον Θεωριτικοποιεί. Δικαιώνοντας απόλυτα τον ΛΕΝΙΝ που έλεγε οτι βασική προυπόθεση για την νίκη της Προλεταριακής Επανάστασης είναι η Συντριβεί του Οπορτουνισμού όλων των αποχρώσεων γιατί είναι ο Καπιταλισμός με προβιά φίλου. Ετσι λοιπόν δεν πήρε ο λαός την εξουσία τον Οκτωβρη του 1944 λόγο του Σοσιαλσωβινιστικού ΕΑΜ.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 3:41 μ.μ.

11.21 Πάλι σε αντίφαση έπεσες μέσα στην σύγχηση σου. Λες οτι ο ΑΡΗΣ έβλεπε οτι δεν πρεπει να τους εμπιστευτούνε. Αρα ηρθες στα λόγια μας. Οτι το ΕΑΜ έπρεπε να πάρει την εξουσία τον Οκτώβρη του 1944. Μόνος σου λες οτι είχαμε Ταξικό πόλεμο Χαιρετώ.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 4:24 μ.μ.

11.21 Λες οτι ο ΑΡΗΣ έδειξε απειθαρχία. ΣΩΣΤΑ. Στην Εθνική Ενότητα και Σοσιαλισμό με Στάδια που καταστρέψανε διεθνώς το Κ.Κ. Αρα απο οτι κατάλαβα διαφωνείς με αυτήν την Καταστροφική θεωρία και συμφωνείς με το ΚΚΕ που δεν μπαίνει σε Αστικές Κυβερνήσεις και μιλάει για Εξοδο απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής. Χαίρομαι που συμφωνούμε.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 6:46 μ.μ.

4.24 Ητανε λογικό οτι θα συμφωνήσει σύντροφε. Απλά παραπληροφόρηση υπήρχε. Είναι καλό παιδί.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 8:32 μ.μ.

6.46 Δεν είχε γνώση της ιστορίας και είναι απόλυτα λογικό να κάνει λάθη. Η ζημιά άλλωστε του 20ου Συνεδρίου είναι τεράστια. Σημασία έχει οτι με τον διάλογο κατάλαβε το λάθος και το παραδέχτηκε.

Ανώνυμος
13 Ιανουαρίου 2016 στις 11:39 μ.μ.

Σύντροφοι εντάξει κατάλαβε ο Γιάννης οτι του είχανε πει ψέμματα. Κατάλαβε τη λάθος έκανε. Δεν χρειάζεται να τον πιέζουμε άλλο. Οπότε θέλεις στο ΠΑΜΕ είσαι καλοδεχούμενος να παλέψουμε για την Ανατροπή του Καπιταλισμού. Δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν είσαι Κομμουνιστής. Χαιρετώ.

13 Ιανουαρίου 2016 στις 11:50 μ.μ.

Βλέπω η ένταση ανεβαίνει ακόμα περισσότερο. Η λύσσα σας έχει ανέβει στο κατακόρυφο, φτάσατε τα 10 σχόλια μόνο και μόνο για μένα. Δεν έχετε τολμήσει να απαντήσετε σε τίποτα από τις αντιφάσεις σας που επισημαίνω και βάζετε συνέχεια την ίδια κασέτα. Καταλαβαίνω πόσο πολύ σας έχω ενοχλήσει και τι βαρύτητα δίνετε στα σχόλιά μου, και σας ευχαριστώ. Σας έχω σκίσει τα ράμματα κοινώς και είμαι σε καλό δρόμο. Ξιδάκι λοιπόν. Δύο παρατηρήσεις μόνο:
1. Δυστυχώς για σας που μιλάτε για μεροκάματο, φαίνεται ποιοι είναι αυτοί που ΟΛΗ μέρα σε εργάσιμες ώρες γράφουν πανομοιότυπα σχόλια υποτιθέμενης υπεράσπισης του ΚΚΕ ως σε διατεταγμένη υπηρεσία. Αυτό κι αν είναι μεροκάματο...βρωμερά θρασύδειλα κοπρόσκυλα του πληκτρολογίου. Φοβεροί επαναστάτες είσαστε πίσω από το πληκτρολόγιο στην τρύπα σας.
2. Η ερώτηση είναι σαφής: γιατί ο ΑΡΗΣ δεν αποκαταστάθηκε ΑΜΕΣΩΣ το '46, αφού ο ΣΔΕ έκανε "ταξικό πόλεμο" όπως λέτε; Γιατί επέδειξε απειθαρχία στο ιερατείο της ιεραρχίας του κόμματος, που ήταν το μέγιστο "έγκλημα" όπως είναι και τώρα. Λογική απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα δεν υπάρχει, που να χτυπιέστε...

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2016 στις 9:53 π.μ.

11.58 Αφού όπως λες είσαι με τον ΑΡΗ Συμφωνούμε απόλυτα. Διαγράφηκε απο τους Σιάντο Παρτσαλίδη που φτιάξανε το Σοσιαλσωβινιστικό ΕΑΜ κόντρα στο 2ο και 3ο Γράμμα του ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ για τον Ιμπεριαλιστικό πόλεμο. ΟΙ Ιδιοι που διαγράψανε και τον ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΤΟ 1956. Εχοντας τελειώσει το ΚΚΕ με την Οπορτουνιστική πανούκλα αποκατάστησε όλα τα Εγκλήματα του Οπορτουνισμού. Χαίρομαι που συμφωνήσαμε. ΧΑΙΡΕΤΩ.

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2016 στις 11:33 π.μ.

Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους τους Συντρόφους που βοηθήσανε τον Φίλο μας τον Γιάννη να ξεκαθαρίσει το μυαλό του απο την Οπορτουνιστική σκόνη. Κατάλαβε οτι ο Συνδυασμός των διώξεων απο την Δικτακτορία του Μεταξά με την Οπορτουνιστική Κλίκα Σιάντος Παρτσαλίδης Νεφελούδη φτιάξανε το ΕΑΜ σε Σοσιαλσωβινιστική βάση με τους Αθλιους ΣΒΩΛΟ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟ ΚΥΡΚΟ ΠΑΣΑΛΙΔΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΆΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΊΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944. Επίσης κατάλαβε οτι ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΑΡΗΣ είναι το ίδιπ και η Οπορτουνιστική λίκα τους Δολοφόνησε και τους δυο. ΟΙ ίδια Κλίκα που καθυστερούσε το ξεκίνημα του ΔΣΕ και μετά το 1948 σε συνεργασία με την Γιουγκοσλαβική πρεσβεία και το Αστικό κράτος συνεχίσανε την προσπάθεια για την διάλυση του ΚΚΕ. Και πάλι μπράβο σε όλους τους Συντρόφους και στον Γιάννη ΠΟΥ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ οπορτουνιστικο βόθρο. Μπράβο φίλε Γιάννη ΧΑΙΡΕΤΩ.

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2016 στις 2:46 μ.μ.

Ενα μεγάλο μπράβο και απο εμένα στον Φίλο Γιάννη που κατάφερε να βγει απο τον Οπορτουνιστικό βούρκο που είχε πέσει. Σίγουρα θα βοηθήση άλλα θύματα του Οπορτουνισμού να βγούνε και αυτά όπως ο ίδιος. Μπράβο Γιάννη

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2016 στις 7:04 μ.μ.

Και απο εμένα μπράβο στον Γιάννη που κατάλαβε την πραγματικότητα και μπόρεσε να βγει μέσα απο τα Οπορτουνιστικά Σκοτάδια Μπράβο Φίλε.

Ανώνυμος
14 Ιανουαρίου 2016 στις 9:28 μ.μ.

Σύντροφοι σε ένδειξη τιμής για τον Φίλο μας τον Γιάννη που βγήκε απο τον Οπορτουνιστικό Βόθρο να τον αφήσουμε να γράψει το τελευταίο Σχόλιο. Δικό σου Φίλε Γιάννη.

16 Ιανουαρίου 2016 στις 8:48 π.μ.

Χαίρομαι κι εγώ που άλλαξε η γραμμή και τελειώσαμε. Καλή αντάμωση και ευχαριστώ για τις επεξηγήσεις!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger